Kedves naplóm!

 2010.12.31. 17:54

Apámnak van egy munkatársa, akinek az a szavajárása, arra, hogy elintézi azt, amit kértél tőle, hogy "megcinöljük aptya, hogy a ló szopja csucsosra a fejedet". Idén sok jó is történt, meg történt nagyon sok szomorú dolog is. Viszont megpróbálunk a szomorú dolgokra is emlékezni, mert azoknak is kell egy kis kert az ember szívében. Idén leszoktam a cigarettáról és harcos anti-nikotinista lettem. Eltekintve attól az egy alkalomtól, amikor már semmit nem kellett volna magamhoz vennem, nemhogy cigarettát. Szánom-bánom. Minden szórakozóhelyen be kellene tiltani. Ráadásul vettem egy gitárt abból a pénzből, amit nem cigarettáztam el. Jövőre hatalmas terveim vannak. Megtanulom azt a szót, hogy "nem". Ennek a gonosz fehér varázslatnak köszönhetően remélhetőleg lesz időm az elmúlt tíz évben iszonytatóan elhanyagolt testnevelésre. Maradjunk annyiban, hogy nem hívhatnátok karácsonyfadísznek. Erről legyen elég ennyi, mert a tervezgetős része a könnyű a dolognak, a megvalósítás nagyon nem. 2010-ben sem tanultam meg gitározni, viszont feloszlott a zenekarom, amit tíz évig pátyolgattam. Szerencsére viszont lett egy zenekarom, aminek most nagyon örülök és ha segít az Isten, akkor jövőre felveszünk egy remekbeszabott lemezt. Meg lesz hangverseny is. Mivel a piálásban az elmúlt tíz évben nem várt sikereket értem el, mint megélhetési rokkandroll ezért semmiféle visszafogást nem tervezek ezt illetően, hiszen, ha ilyen jól megy, akkor miért is. Ami idén változott, az az, hogy egyre inkább boros vagyok. Sosem hittem volna. Panka apja megtérített. Viszont a mindenféle moslékokat már nem iszom meg, amiket régen. Kivétel, ha ún. szórakozom a barátaimmal. A lényeg, hogy faternak nem kell aggódnia, boldogság van és csak szomorú heteimben és hónapjaimban használtam önpusztításra az ivást, szóval ne stresszelj. Nekem minden gyönyörű és minden csodaszép, bár jöhetne a tavasz. Meg nagyon hiányzik a sport. De ugye ez megoldódik, mert tudok majd nemet mondani és akkor lesz időm. Remélem lesz időm zenélni sokat, mert annál csodálatosabb dolog kevés van, amit az ember magával tehet. Komolyan tanácsolom, hogy menjetek el a Józsihoz Komáromba és vegyetek gitárt. Zenéljetek! Ezt kívánom Nektek 2011-re. Meg egészséget. Ha az lesz, akkor a többit megoldjuk valahogy. Megcinöljük, aptya.

Címkék: ünnep gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr712551013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása