Mi van a fogad között?

 2008.07.07. 10:13

A kérdésre majd megadom a választ. Nem tudok folyamatosan megirni mindent, mert kicsit szétfolyik, de nem is feltétlenül muszáj. Csak jópár olyan dolgot, amit soha nem akarok elfelejteni. Szösző ezért tette jól, hogy jegyzetelt.

Szerdán a 8:40-es vonatra szálltunk fel, ami elvitt minket Sopronba. Útközben összecimboráltunk pár emberrel, meg kiderült az is, hogy a hűséges város egész pontosan hat sörre van. Még le is tudtunk ülni, elcigarettáztunk, Tamással és Pankával befértünk a kezdőtizenegybe. Bár Panka a vizzenés edzésen lesérült, saját játékostársa ejtette le, de bekötött lábbal is jött. Sopronban szereztünk egy taxit és behajtottunk a fesztiválra. Itt gyorsan összevesztem Pankával, mert ő úgy vélte, hogy a sátran mindenképpen egy rendkivül árnyékos helyre kell tenni. Ezzel csak az volt a baj, h akkor más sátra már nem fért oda, valamint az árnyékos hely egy negyvenfokos, kavicsos lejtő volt, az út mellett. Ezért egy napsütötte tisztásra vertük fel. Itt csatlakozott NagyPeti és Szösző, Emőke, Júlia és Melinda, nem messze tőlünk pedig Imi és Zoli.

Innentől nem tudok folyamatában mesélni. Tamásnak a sátorállitás már gondot okozott. Utána valahová elmentünk, talán zuhanyozni, utána sör. Akkor hivott egy fejvadászcég, hogy állásügy, de aztán mondtam, hogy kicsit be vagyok toszcsizva és ez most nem alkalmas. Aztán visszahivott megint a lány, hogy mondjam meg melyik szám szólt a háttérben.

Volt reggelente aerobic edzés Zsolttal. Mivel eddigre már betoszcsiztunk, gondoltuk, hogy beállunk mi is. Aztán kb. az egész csapat végigcsinálta az egy órás programot, akkor rájöttünk, hogy ez nemcsak, hogy jó, de kifejezetten nagyon jó. Délután visszaosontunk a helyszinre és Tamással rögtönzött aerobic foglalkozást tartottunk, amibe új gyakorlatok is keveredtek. Pl. Háromszög. Ebben tulajdonképpen a sörivás volt a lényeg, de ritmusra. Ezen kivül ritmusos vállrázás, valamint az eddig szórakozóhelyeken elsajátitott összes idétlenebbnél-idétlenebb diszkós figura dobta fel a menetelést és különböző valóban hatásos aerobic figurát.

Első nap engem hamar kiállitottak, de visszatértem és még ötig produkáltuk a diszkólötyögést.

Tamás ismerkedős szövege kimerült a "De szép vagy, légy szives"-ben. Na jó, nem ám, de ez nagyon vicces volt. Tomika valamelyik nap próbált cigarettát vételezni, de sajnos a fesztiválmagyart már nem értette a pultoslány és megpróbálkozott inkább egy "Dujuszpikinglissel".

Ekkor már több kiállitáson túl volt a csapat. Elsősorban ezt annak köszönhettük, hogy reggelente szorgalmasan jártunk tusolni a jéghideg vizben Tomival, amit aztán a jól megérdemelt, észnélküli ivás követett ebédig. Ja, nem is mert ebéd nem volt. Jobb esetben az esti utolsó nagyszinpados koncerten részt vett a brigád. Ha belegondolok mindegyiken ott voltam. Bár volt olyan este, amikor lecsicsikáltam valami szinpadnál, ahol éppen a Ladánybene játszott (állitólag) és aztán jött a sárga angyal (Panka, Tomi) hogy hazavisznek. Tamás felajánlotta a segitségét. Ezután jött a baj. Panka egy pillanatra a szinpadra nézett, mire visszapillantott romlandó porhüvelyemre, addigra mellettem édesdeden csicsikált Tomika. Kiskifliben. A másik eltiltott játékos Imre volt, akit egy sörpadon vittek el a játékostársak, hogy letöltse a büntetését. Előtte még kedvesen lefényképezték mindenhonnan.

Egyébként csoda, hogy Tamást hazahoztuk, mert valamelyik nap megéhezett. Ez annyiban veszélyes, hogy ő már annyira éhes volt, hogy odament egy éppen táplálkozó, diszkrét másfél mázsás, hosszúhajú biztonsági őrhőz és a kedvesen a hátára baszott és megkérte udvariasan, hogy "Nekem is haggyá Tarzan!".

Peti is megijedt, hogy valaki bántani fogja,  mert amikor reggel belerúgtam a sátrába, az első mondata az volt, hogy "Nem én voltam." Majd mikor megnyugtatására közöltem, hogy inni megyünk, akkor megnyugodott. Félelme egyébként nem volt alaptalan. Egyik este, amikor éppen az eltiltásomat töltöttem a sátorban, arca borulva, egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Tamás közli velem, valamint a körülöttünk levő kétszáz emberrel, hogy "Gyere ki bazmeg!" Erre válaszoltam volna, hogy "Nem gyüvök", mert nem szeretek szabályokat szegni és hát az eltiltás az eltiltás. Azonban csak egy nyöszörgésre futotta. Ezután kedves édestestvérem, akinek mellettem kellett volna lenni elkapta a lábamat és Tomival együtt elkezdtek kihúzni a sátorból. Hiába kapaszkodtam a sátor aljába, hiába visitottam, mint egy leölésre váró disznó, hiába mondtam, hogy rúgok, hiába rúgtam valóban, kiszedtek. Pedig nagyon ügyesen védekeztem. Ezután menetrendszerint a rövidezés következett.

Abból volt egy érdekes is. Ki ivott már literes mexikói tequilát, a tűző napon, délben, kempingszékekből a kocsi mellett 2ö perc alatt? Réka, Zsofó, Szösző, Tamás, Peti és én már igen. Kicsit utána megzuhant az egység, de elmentünk valami keményebbet inni és helyrejöttünk. Már úgy-ahogy.

Én pl. annyira örültem, hogy Offspring lesz este, hogy a koncerten még a hugomat is felvettem. Már miután kiszedtek a sátorból, ugye. Azonban egy fiatalember ennél is jobban örült, mert előzékenyen arcon rúgott. Utána hátrébb mentünk, mielőtt a hugom fogait rúgja ki.

Tomi kurvatóriuma az első napon megnyitotta a kapuit, nem is mulasztotta el, hogy a szomszéd lányok lábára ne irja alkoholosfilccel, hogy SZEKSZCSABDA. Bével, öcsém.

Ezen kivül volt nagyszerű habfürdőzés, pulykáztatás szilvásgombóccal, Szösző csapolt magának sört (kb. 12), vég nélküli orditozás, énekelés, esés kelés, lányok inzultálása, koktélok, bronzulás. Valamint elmondanám a cimre a választ:

Sör.

Ha tudom és eszembe jut még valami, akkor update. Bár ez lehet, hogy nektek nem is vicces, de én mindenkinek csak köszönni tudom, hogy ott voltatok velem, vittetek a hátatokon, vittelek titeket a hátamon, vettetek sört, nevettetek a faszságaimon, nevethettem Veletek és Rajtatok és magamon és hogy négy ilyen gondtalan, csodálatos napot tölthettem minden régi és nagyon új ismerősömmel. Köszi. Ja, leszoktam a cigiről.

Címkék: koncert ünnep vicces részegek megőrülés sportolós nemgondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr33556818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker 2008.07.07. 15:01:50

Vigyetek vissza!!:D
Efott kötelező.

B 2008.07.07. 23:26:42

megemliteném még szöszö "ilyenkor kell jönni?!" ordibálásait, illetve az inkal-osok lemazsorettcsapatozását, amikor kicsit megijedtem.

vagy a lányok mérhetetlen türelmét és asszisztenciáját a brigádhoz (még sose udvaroltam ilyen szépen lánynak mint emőkének)

Én is nagyon kösz minden arcnak, kicsit magasra tettük a lécet, a jövő évire...

magoca szépe kommentál 2008.07.08. 10:44:29

ezt kifelejtetted Mesti!!!

-Szép a pólód!
-Leszopsz akkor?
-Na,de kérem....
-Jujj,lehet kihagytam pár lépest!:-DDDDDDDD

BOCS BABA:-))
(bármi eszünkbejut,jelenkezni fogunk...efotton találkozunk:-)

magoca szépe kommentál 2008.07.08. 10:46:02

még vmi
M:-Felhivom a legnagyobb faszt
T:-Uhh,nincs nálam a mobilom..........:-DDDDDDDDD

stukker 2008.07.08. 10:52:55

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tényleg.:D
Hát én még mindig röhögök magamba, ha egy egy ilyen eszembe jut.:)
Magoca szépe is jön efottra, illetve Mell C?

magoca szépe kommentál 2008.07.08. 12:33:41

Kedves aerobiktarsaink!
nana,h efotton is,hisz edzenunk kell...a turneba belefer:-)persze mi csak szerdatol pentekig leszunk...addig lelkiismeretesen edzünk,nem szabad olyan hirtelen leálln ia háromszögröl:-D

B 2008.07.08. 16:10:17

rémlik mintha valaki belekezdett volna ebbe is:

www.youtube.com/watch?v=VVUoAXDjmRk

csillácska 2008.07.08. 18:10:03

:D
sasszéé, jobb váll..
volt itt minden:)
pusszantás mindenkinek, szupppper bajnokság volt!!!

magoca szépe kommentál 2008.07.09. 10:12:07

www.zoom.hu...ott a pikcsör

B 2008.07.09. 12:24:04

stukkerfitnessz????

:-D:-D
süti beállítások módosítása