Első hétvége

 2009.05.16. 21:00

Na talán rendeződnek itt a dolgok. Végre elintéztem a szállás kifizetését is. Holnap még mosatni kell és akkor nagyjából teljesen berendezkedtem. Ma már ettem meleg ennivalót is. Voltam egy picit a városban is. Nagyon többet nem láttam, mint tegnap, vagy tegnapelőtt. Igaz, hogy nem is mentem messzebbre. Állitólag nagyon sok szép park, meg múzeum, meg látnivaló van itt, de azért annyira nem érdekel. Nyomatékosan megkérném azokat, akik esetleg rajtam keresztül nyaralnak itt, hogy hadd ne kelljen ezt csinálnom. Lehetséges, hogy nem fogok megnézni semmit. Nem éppen jó dolog teljesen egyedül bóklászni ezeken a helyeken. Még akkor sem, ha gyönyörűek, ha süt a nap, ha olyan szép és békés, amilyet ritkán látni. Egyedül nem olyan jó. Inkább akkor picit msn, attól kicsit otthon leszek. Na baszadékok, az egyik napot rászánom azért és egész nap sétálni fogok, meg fényképezni, de aztán utána kuss legyen. Különben sem mehetek nagyon el a szállodától messzire, mert itt van a kaja, künn meg baszott drága.

Címkék: szomorú gondolkozós linkoping

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr21125635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása