Ahogy terveztem

 2008.05.18. 09:50
Szerdától nagyjából úgy alakult minden, ahogy terveztem. Csütörtökön ugyan az alvás nevű játék megint rosszabban ment, de előtte még megvolt a munkahelyemen életem első ún. Technical Hearing-je, ami nem tudom, hogy igazából mire szolgált, de borzalmasan izgultam, hogy fél Európával telefonkonferenciában kis prezentációt kell tartanom és akkor majd ők kötekednek. De aztán nem volt veszélyes. Viszont rájöttem, hogy időszerű lenne felfrissíteni az angoltudásomat, mert szókincsem, hogy finoman fogalmazzak: gyér.
Gitároztam is annyit, mint az állat, elsősorban Paul Gilberttel foglalkozom most, meg a skálák újratanulásával. Rájöttem nagyeszűleg, hogy ha minden skálát megtanulok a három hang / húr szerint, akkor gyorsabban lehet tekerni. Azonban itt jön a probléma, hogy alsóbb fekvésekben kicsi a kezem. Valamint a második két hangot tág fekvésben melyik két ujjal játsszam. Ha a gyűrűssel és a kisujjal, akkor jön a probléma, hogy legatóhoz nem elég erősek, valamint, még ha a legató megy is, de a pull-off technikához tutira gyík. Mondjuk ezért kell gyakorolni. Most a távolabbi cél a 138 bpm 16-odokban végigskálázva. Azért az már izmos lenne. Bár hétvégén nem volt a kezemben gitár sajnos, mert csak a törött nyakú akusztikus van itthon.
Egyébként pénteken egy darab ásványvizet, meg egy kis viszkit ittam este, megnéztem két filmet, aztán alvás.
Szombat reggel reggeli. Aztán megörültem, mert találtam egy mérleget és rájöttem, hogy tél óta hat kilót fogytam. Ennek annyira örültem, hogy tízóraiztam is. Aztán elmentem rokonozni, grillsütni. Itt magamba lapátoltam vagy 6 szelet húst, salátával, meg két tiramisut. De utána még basztattak, hogy miért nem eszem. A hugom kábé ugyanitt járt, levegőt nem bírt venni. Aztán hazaautóztam, ahol már rotyogott a bográcsban a pörkölt, szóval vacsorázni is muszáj volt. Itt éreztem azt, hogy boncoljanak fel élve. Majd elsöpörtünk a hugommal meg Pankával a Relics koncertre. Közben végig táncoltam a kocsiban, hogy levezessem a kalóriákat. Ennek gondolom a többiek nem örültek, mert a kalóriák levezetésén kívül az autót is én vezettem. Aztán olyankor a két kézzel csápolós diszkotánsz nem előnyös. Meglátogattuk Didit is, aki 24 órában dolgozott. Találkoztunk Marla nagypapájával is, aki pezsgőt akart inni és táncolni. Legalábbis ezt a félmondatot elkaptam. Most meg vasárnap reggel van.
Mehetek fát rakni az udvarra. Farakással együtt is százszor jobb itthon, mint Budapesten. Vidék forevör. Ja, kinek van kedve csinálni valami egyedi IT szolgáltatásokat készítő céget csinálni Tatán? Szerény díjazás (félmisi nettó) beszállnék :D

Címkék: tata csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr52475004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.05.18. 11:46:59

Dzsízász... Remélem, az öreg nem volt perverz:D Legközelebb mondjátok meg neki, hogy csókoltatom, mert én nem láttam már egy éve.
És jesz, vidék 4eva!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.05.19. 12:20:35

Ejnye. Hat miert nem beszelsz vele. Ez nem szep dolog.
Ma erkolcsi oktato vagyok.

Gina 2008.05.19. 12:36:45

Haggyá má! Azért, mert hozzájuk nem tudunk menni (hosszú), ő meg sosem jön, hiába hívjuk. Se karácsony, se szülinap, se húsvét, semmi. Aztán ahogy az ember felnő, rájön, hogy nincs mit tenni, a nagyapja már nem változik. Szeretem én, ilyen linknek, és jó messziről. És nagyon:)
süti beállítások módosítása