Még egyszer

 2009.03.30. 18:12

17:41 Most szoktam le a cigiről. Kidobtam a maradékot, hogy ne legyen itt. Valószinűleg az is közrejátszik a megtisztulási szándékomban, hogy tegnap tökhülyére ittam magam. Pontosabban hanyattforditott cserebogárra. Egészen vallásos élménnyé vált a szombat estém.

 
17:46 Nyom a tüdőm és elég nehezen lélegzem. Teljesen ki vagyok száradva és rossz a gyomrom is, valamint a fejem fáj. Nemsokára megyek squasholni, ott áradni fog a tüdőmbe a friss, éltető levegő.
 
18:07 A cigaretta savasít. A szesz is. Épp távoznak a méreganyagok és ez rossz. Az előbb azért majdnem kimentem cigizni, de rájöttem, hogy már nem dohányzom. Azért a leszokás dicső pillanata óta csak erről tudok beszélni, vagy írni.
 
21:13 Most jöttem meg squashról. A szám iszonyatosan kiszáradt, teljesen felcserepesedett. Nagyon szúr a tüdőm is, vagyis inkább olyan nyomó érzés. Olyan, hogy az ember össze akarja préselni a mellkasát, hátha attól elmúlik. A szám katasztrófa. Megfigyeltem, hogy ha leteszem a cigit, órák alatt ilyen lesz a szám. Érdekes, hogy ha alszom, akkor nem, pedig ugye akkor sem bagózom.
 
23:49 Még ébren vagyok. A mai napot tuti megúsztam már. Viszont ez a szájkiszáradás kétségbeejtő. Reggel, ha jó idő lesz, elmegyek kocogni. Nagyon jó viszont, hogy hazaköltöztem. Most biztos sikerülnie kell a leszokásnak. A szobámat át kellene rendezni. Kellene. Az a baj, hogy most nem állhatosk neki, mert ugye mindenki alszik.
 
2:08 Nem tudok aludni. Igazság szerint legszívesebben letusolnék és nekiállnék valamit csinálni. Ami hangos. Meg zenés. Az első éjszakám, de már költöznék?
 
11:22 A szám állapota változatlanul valami katasztrófea. Valamennyit tudtam aludni, de szarul ébredtem, kapart a torkom, nyom a tüdőm. Erre ilyen ideiglenes megoldás lenne egy cigi, mert attól elmúlna ez az érzés. Éppen pakolok, de olyan tevékenységnek érzem, mint a drogosoknak a korongozás. Nem gondolok addig a cigire. Kívánom nagyon.
 
17:44 Több, mint egy napja nem gyújtottam rá. A szám talán rendbejön. Nagyon nehéz a dolog. Amikor Andrishoz mentem, a kocsiban találtam egy doboz cigit, de hála Istennek üres volt. Azért fegyelem kell. A tüdőmben a nyomás enyhült.

 

Címkék: leszokas sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr721035679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.03.31. 12:01:21

Szeva! Egy pillanatig sem fordul meg a fejemben, h ez a leszokás nem százezerszázalékig végérvényes, de ha esetleg még egyszer előfordulna ( ugyanis ez pont az ötödik cigikidobás volt), h véletlenül valahogy terem cigid, akkor azt ne dobd ki, mert pénzkidobás,hanem add egy csövesnek, vagy akár a barátaidnak! Ennyi a szaktanácsom.
ÉÉÉN ÉN ÉNNNN ÉÉÉNNNN ÉÉÉN ugy gondolom:D

Gina. 2009.03.31. 15:03:46

www.libri.hu/hu/konyvek/eletmod_egeszseg/szenvedelyek_rabsagaban/rovid_uton_leszokni_a_dohanyzasrol

Ezt le lehet tölteni hangoskönyv formájában is. El kezdtem hallgatni, és elég meggyőző, de sajnos eljutottam ahhoz a részhez, hogy kiderült: akarni kell a leszokást. Na én meg még nem akarom. De ha akarnám, ezt meghallgatnám:)
Ja, és ne írj már olyan naplót, mint egy heroinista, mert gondolsz a tünetekre, az egy. Aztán eszedbe jut megint, az kettő. És még le is írod. Ez három. Végül vissza is olvasod, ha olyanod van, és ez négy. És sokkal többször gondolsz így rá, mint kellene. Remélem, amíg ezeket az óriási bölcsességeket írom, te épp rágyújtasz:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.03.31. 19:43:32

Mar megtortent. Elvezet nezni akaraterom porba hullasat. De azert koszi, hogy drukkoltol. Sajnos a csaladom kicsit nehezebben elviselheto, mint gondoltam :D

Panki 2009.03.31. 20:11:39

Gina, eskü nekem is eszembejutott ez a herkos naplo..példa:) Komolyan vesszük magunkat:)
AMugy én egy nap kb 2 szálat szívok el, ha nincs semmi extra progi:) JEEE.
süti beállítások módosítása