Volt már olyan

 2011.03.24. 19:44

érzésed, hogy megijedtél attól, hogy mennyire szerencsés vagy? Hogy mikor jön a feketeleves? Mert ennyire nem lehet jó büntetlenül valami. Ami ennyire jó, az minimum hízlal, de rosszabb esetben kiközösít érte az egész társadalom és nettó kétmillió évig kell Adolf hónalját nyalogatnod a pokolban. Így érzem magam mostanában és rettegek. Általában csak vasárnap esténként. Félek tőle. Elmúlik ez az egész. Nem nagyon törődtem ezzel, de jobban belegondolva annak sincs sok értelme, hogy nyomokat hagyjak. Az élet, jelenlegi, biológiai értelmében biztosan véget ér ezen a Földön nagyjából akkor, amikor a Nap elkezd fehér óriássá válni (az ilyen tömegű napoknál ez normális). Van egy határszám, amilyen tömeg felett fekete lyuk lenne belőle, de egyik sem megfelelő az élet számára itt a bolygón. Persze ez millió évek múlva esedékes, szóval tartós tejet még veszünk. Az apró dolgok múlandósága zavar. Hova tűnik el az a perc, amikor még vörösbort kortyolgattam és arra gondoltam, hogy lehet, hogy megírom a gondolataimat. Értem én, hogy ez a dolgok rendje. De. Ha nem lennék ennyire boldog, nem félnék tőle ennyire. Talán aki nem boldog, nem is fél ennyire. Ha nem tudom meg sosem, hogy milyen jó érzés számítani valakire, valakit ennyire szeretni, ennyire ragaszkodni a családomhoz és élvezni a velük töltött perceket, akkor nem hiányozna sosem. Nem hiányzik persze most sem, de félek tőle, hogy egyszer fog. Sajnálom értelmetlen baromságokra az időmet. Persze nagyon sok értelmetlen hülyeséget csinálok. De a múltkor eszembe jutott valami. Volt egy zongorista, aki játék közben néha felkiáltott: "Most lőjetek agyon!". Annyira boldog volt, hogy úgy érezte ennek most kell véget érnie. Én nem vagyok itt. De volt már, hogy így éreztem. Kundera szerint az ember vágyik az ismétlődésre. Hiszen az ismétlődés az új elkerülése. Az elmúlás elkerülése. Én is erre vágyom.

Istenem. Vigyázz nagyon a szeretteimre és a barátaimra, hogy ennek a kucorgó szívnek itt belül még sokáig ne kelljen félnie. 

Címkék: gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr542768935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása