Itt a vége, fuss el véle

 2010.10.21. 11:27

Azt hiszem nem lesz több blogbejegyzés. Egyrészt nincs időm írni, másrészt meg egy boldog ember nem ír. Ez lesz a legnagyobb probléma a dalszövegírással is. Úgy látszik a közeljövőben nem lesz elég az, hogy világra szülöm a nyomoromat szövegek formájában, hanem valahogy meg kell teremteni mesterségesen azt a lelkiállapotot. Érdekes lesz. Ugye még nem írtam, hogy mi a második pont. A második pont. Itt volt a nyelvem hegyén. Nagyjából egy perce. Eléggé lassan gépelek, pedig már volt amikor azzal hencegtem, hogy milyen gyorsan megy. Most nézem, hogy leírtam a másrészt-es részt. Nincs miről írni. Apró-cseprő bosszankodással nem fogom nyomasztani az esetleges olvasókat. Abban, hogy nagyon jól vagyok, minden rendben, ezer dolgom van, lássuk be elég kevés a bulvár. Gondolkoztam rajta, hogy valami érdekfeszítő dologba belefognék, de most nincs időm a nyakamba venni valami nagyszabásút. Arra is gondoltam, hogy írok néhány sort azokról a technikai problémákról, amikkel szembekerülök a gitározás, néhazongorázás és rendkívül sok felvételkészítés során. A problémám ezzel csak annyi volt, hogy

a) ki olvasná, mert én tuti nem,

b) lehet, hogy komplett baromságokat hordok össze, az meg égő. Valamint a nagyrésze úgyis pénzkérdés én meg rámentem arra, hogy azzal főzzek, ami van.

Persze a fentebb leírtak fényében fenntartom a jogot, hogy akármikor írjak napi kétszer szenvedéseimről, a MÁV-ról (egyébként ma akartam erről ismét), gitározásról vagy csak arról, hogy egyszerűen nem lehetek elég hálás. Persze néha megerőltető hálát érezni. Pl. a MÁV iránt, de a megfelelő oldalról nézve egész szép azért az élet. A MÁV természetesen ennek ellenére egy dilettáns hülyék által irányított kalap szar.

Címkék: gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr342388105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2010.10.21. 19:39:47

:) imádtam a végszót:)De azért néha irjál valami szépet, mert a Papának tudod mekkora öröm:)Csok

Gina. 2010.10.23. 00:09:05

Ismerős. És feltűnt, hogy eltűntek a depresszív vasárnapok is? :)

Panki 2010.10.23. 11:56:25

Drága Kis Múúúúúvészlelkeim:)
süti beállítások módosítása