Baszkibaszki

 2008.05.29. 14:24
Ma azért nem mondhatni, hogy olyan sok dolgom volt. Illetve volt, de hamar megcsináltam mindent. Aztán jött a szörnyűséges rész. Elkezdtem nézni az iwiwet. Megnéztem egy csomó olyan ember adatlapját, akik kb. egyidősek velem. Meg a kit ismerheteket böngésztem egy darabig. Egyre több az olyan, aki annyi idős, mint én és XY-né, vagy esküvői képek, vagy gyerek van kint. Megnéztem a fényképeket. Baszki. Ezek felnőttnek is néznek ki! Biztos úgy is viselkednek. Ehhez képest én nagyjából egy túltáplált, hormonzavaros óvodásnak nézek ki. A lányok is felnőtt nők. A fiúk meg felnőtt férfiak. Na az ilyenek azok, akikkel, ha találkoznék, nem mernék egy bazmeget sem elengedni. Mert felnőttek előtt nem beszélünk csúnyán. Lefogadom, hogy nem járkálnak el betoszni, meg nem hőbörögnek. Meg ha igen, akkor biztos nem kell aprópénzből kérni az utolsó fröccsöt. Hát most nem tudom, hogy örüljek -e, hogy én meg igen. Milyen nap is van? Csütörtök? ZP? :D

Címkék: kérdések gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr64493483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B · http://bellatrix.blogol.hu 2008.05.29. 15:53:46

Biztos vagyok benne, hogy azoknak az embereknek pedig az jut eszükbe, amikor téged néznek, hogy nekik ez már nem lehet. És rossz érzés az is. Persze ettől neked nem lesz jobb. Szóval csak annyi, hogy az a helyzet amiben éppen vagyunk, sosem elég nekünk, más kell. Ilyen emberi dolog. Le lehet vetkőzni, csak nagyon macerás.

Andris 2008.05.29. 16:39:30

Nem attól lesz jobb ember valaki, hogy 25 évesen gyereke meg saját családja van avagy nincs. Mostohaapám ennyi idősen már 2 gyerekes apuka volt. Aztán felteszem magamnak a kérdést: most ennyi idősen akarom én ezt? Vagy attól jobban érezném magam, ha már gyerekem meg feleségem lenne? Vagy jobb ember lennék tőle? De a válasz még mindig nem. Majd ha úgy érzem, hogy megtaláltam az igazit, ha úgy érzem, hogy apa akarok lenni, ha megvan hozzá a kellő egzisztenciám, hogy normális hátteret tudjak biztosítani a saját családomnak, na majd akkor! Addig meg marad a meló, a tanulás, a barátok és a buli:) És úgy érzem, hogy jól van ez így.

Gina 2008.05.29. 17:13:20

No meg mióta méregetjük magunkat másokkal? Sírva szaladhatnék ki minden nap a világból, ha ezt tenném.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.05.29. 17:32:48

Én csak azt mondtam, hogy már mindenki felnőttnek néz ki, meg olyan dolgokat is csinál. Ezzel szemben én meg nem :) De a mai nap már úgyis csak inni van kedvem. Majd rendet csinálok, meg satöbbi holnap. Vagy hétfőn.

Gina 2008.05.29. 18:11:56

Vagy januárban. Vagy jövőre. Vagy főleg: ha rászorulsz, nem? De.:)

B · http://bellatrix.blogol.hu 2008.05.29. 18:38:26

Vagy nem csinálsz rendet, hanem uralkodsz a káoszon, mer' az a zsenik sajátja. ^^

Levike 2008.05.30. 09:57:17

bandival ertenek egyet teljesen
süti beállítások módosítása