Búsulós

 2008.11.24. 09:24

Pénteken tényleg nem akartam inni. Aztán el kellett menni búsulni a Cameleonba, aztán meg a kávébe. Az első szórakozóhelyen még nem volt akkora probléma, a másodikkal már inkább meggyűlt a bajom. Ugyanis a második helyen ott tartózkodott Gina, aki szent kötelességének érezte saját magát, valamint kis csapatunkat is pocsolyarészeggé itatni. Nekem már egyetlen jó magyar Forintom nem volt, de vagy Gina vagy valaki mindig rövidet adott a kezembe sörrel. A legszebb Károly volt, aki a tánctér közepén állva csak vedelte a rövidet és ezen nemes művelet közben nem nagyon volt ideje másra. Kezébe nyomtál egyet, meg sem várta, hogy koccintás vagy valami, hanem lenyomta, majd a poharat összegyűrve elhajította. Aztán hirtelen otthon ébredtem. De komolyan. Állítólag Gina segített a taxiba, de hogy ki adott rá pénzt az rejtély. Meg egyébként az este második fele is talány. Egyébként ott volt Zsofó is, aki most nem rúgott be, csak nőiesen spicces volt. Ez persze nem zárja ki, hogy hullára bebaszott akkor, amikor már nem láttam :D

Szombaton fociztunk, de nagyon rosszul voltam, Tomikával és Bandival egyetemben, valamint Bandi öccsének szuperválogatottja az öregfiúkat úgy megverte, mint a szart. Most is izomlázam van még a hasamban is, pedig azzal nem rúgtam labdát. Voltam próbán is, vasárnap meg feljöttem Budapestre, Gabóval picit Pilinszkyzni, meg kipihenni a pénteket. Egyelőre nem sikerült. Álmos vagyok, mint a büdösszar. Zöldteáááááááááááááát!

Címkék: kávé részegek megőrülés sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr15785395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsofó 2008.11.24. 10:11:02

Szerencséd, M. Balázs :):)

Gina 2008.11.24. 20:03:54

Az igazság az, hogy én akartam mindenképpen betoszni, mert felgyűlt némi feszültség. Ehhez kellett a társaság, meg az apropó.
Szóval köszi. :DDDDDDDD
süti beállítások módosítása