Szagok

 2009.01.31. 16:30

 Az előbb megéreztem egy illatot, amitől egy másodpercre ott találtam magam 1999-ben, télen, ahogy baktatok a Kulacs felé. Emlékszem a kémények illatára, a szélre, arra, hogy a napi két szál volt a dohányzás, valamint a hétvégi ivás a négy sör és hányás. A zene a Nirvana és az Offspring. Kizárólag. Amikor rövid vörös volt a hajam, kb. feleennyi kiló voltam és kb. feleilyen széles. Amikor a legnagyobb problémám az volt, hogy nem is tudom. Nem emlékszem semmiféle problémára. Biztos volt, de pitiáner. Most is pitiáner problémákkal emésztem magam. Az élet rövid. Valamilyen kérdésekre tudnod kellene a választ. Most. Jóösszevissza szalad az agyam. Nem baj. 

Tegnap reccsre rakta magát a banda, bájdövéj. Süncsoport : Alkohol (0 - 20001)

Címkék: kérdések szomorú részegek gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr78914517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m0rrI$ 2009.02.01. 00:02:03

nekem az "osztálykirándulás szag" jutott az eszembe

Sziszo 2009.02.01. 12:17:39

Én meg csak a Tomi szagát éreztem :D
süti beállítások módosítása