Hallo!

 2009.05.12. 10:24

 

Hello mindenkinek.
 
Szerencsésen megérkeztem, semmi fennakadás nem történt. Életem egyik legnagyobb élménye volt ez az utazás, annak ellenére, hogy pár hónapja még halálosan rettegtem a repüléstől. Amszterdamig Malévvel repültem, végtelenül kedves személyzettel és sok-sok új információval. Tudtátok, hogy akár minusz 70 fok is lehet odakint és, hogy 11-12 ezer méter magasan repülünk? Hujj. Sajnos kicsit felhős idő volt, igy sok mindent nem igazán láttam, de azért pislogtam kifelé majdnem egész úton. Az elején picit meglepett, hogy levedzik az ablak, de aztán nem akartam szólni, nehogy beszarinak nézzen a személyzet. Amszterdamban a terminálon bóklásztam három órát egyedül, elolvastam a Pankától kapott könyvet és ettem olyan gouda sajtot, hogy pálcikán volt és beszartam annyira finom volt. Ne felejtsek el hazafelé félretenni rá pénzt.
A második repülés volt az igazi. Mennyország. Az elején mindent lehetett látni, az egész óceánt, a földet, a házakat. Aztán később valami olyan gyönyörűségesen olvadtak össze a felhők a látóhatárral, hogy nem lehetett tudni, hol kezdődik az ég és hol végződik a viz. Gyönyörűséges, bodor, angyalszin felhők. Meseszép, hófehér szántóföldek, isten ekéje alá. Aztán a fjordok. Azok a csipkézett partok. Nem hiába volt erre a legbüszkébb Szlartibartfaszt (Olvassatok Galaxis útikalauzt!). Miután azt hittem, hogy ennél már nem lehet semmi szebb, akkor jöttem rá igazán, hogy a rossz dolgok is lehetnek gyönyörűek. Fekete esőfelhők fölé repültünk és felettük sütött a nap. Este fél 10-kor! A nap pedig olyan szinű volt, mint egy vérrel összekevert, nagy arany tócsa egy biborszinű háttéren. Mennyi szint ismerek öcsém! Az igazán gyönyörű látványban akkor volt részem, amikor átrepültünk a felhőkön és alájuk bukott a gép. A nap már csak egy csikban volt látható, felettünk komor, fekete fellegek, zuhogó eső, rajta átsugárzó, vérvörös nap és a nap alatt egy egész keskeny csikban, a lehető leggyönyörűbb kék szinben pompázó tenger.

Linköping nagyon aranyos város, meseország. Autót nem nagyon látni a reggeli csúcsforgalomban sem, ma gyönyörű napos idő van. Minden zöld és minden derékszögbe van állitva. Nagyon tetszik. A szoba is fasza, a reggeli olyan volt, hogy elég ha annyit mondok, hogy valami kaviáros tojást is ettem, meg olyan gyümölcsökből salátát, hogy egyet se ismertem fel. Ja, a táskámban összetörött a tusfürdő, szóval vagy hajnal egyig Mosó Masa mosodája volt a program. Amúgy minden jó. Nem is jó. Fasza!


Címkék: utazas nyaralás linkoping

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr411116671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.05.12. 10:38:57

úúúú, tényleg egész nap csak tapsikolnék!!:) annyira jó lehet!!! remélem csinálsz képeket is meseországról és felrakod szépen őket..:)

Kukucs 2009.05.12. 13:20:39

Akkor mar csak azt kell remelned hogy a visszauton kivul soha tobbet nek fogsz repulni es az egesz igy, ilyen szepen marad meg az emlekeidben!! Sok sikert Balazs!!!

stukker 2009.05.12. 14:54:51

Megjött a kedvem az utazáshoz.:) Akkor pénteken nem jössz kvba mi?:)
Sok sikert!(Svéd nagycsöcsű szőkékhez is.:)
Vigyázz magadra!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.05.12. 14:59:50

Hu, reggel mire kiertem a buszhoz (100 m) csak addig lattam harom olyat, hogy houuu. Penteken megyek, csak kocsival ;)

Zsöfi 2009.05.12. 15:41:22

Foghatod egész éjjel a nevetőrudat:)

Pyro-Lacko · http://detoxikalo.hotband.hu 2009.05.12. 20:54:37

Csáó Mesti
aztán vigyázz ám odakint, nehogy ellopják a lyányok valamidet :D
jó szórakozást : )
rokk!!
süti beállítások módosítása