Brókerek

 2010.02.25. 08:33

Emlékszem, hogy tavaly tavasszal kitaláltam, hogy munkahelyet szeretnék váltani. Már egy jó ideje érlelődött bennem a gondolat és ezt végül az egyik szerda este tettre váltottam és feltettem az önéletrajzomat pár helyre és elküldtem pár pályázatot. Másnap csörgött a telefonom és ismeretlen szám hívott. Na mondom, itt az első ajánlat. Egy hölgy közölte, hogy megtalálta a hirdetésemet és hogy szeretnének behívni állásinterjúra ebben és ebben az időpontban. Mondtam, hogy jó, de mondom milyen munkakörre, vagy legalább valami támpontot adjon. Aztán mondta, hogy befeketési tanácsadó, vagy bróker vagy mi. Mondtam, hogy én ahhoz nem értek, kiskezitcsókolom. Na itt lepődtem meg először. Azt mondta, hogy az nem baj. Mondom ez alsó hangon is érdekes. Aztán végülis elmentem a megbeszélt időben, a megbeszélt helyre, ahol fél órát kellett várnom, amíg egy nagyjából velem egyidős, nagyonszépöltönyös, agyonzselézett, rendkívül párfümözött topmenedzser magához szólított az irodába. Természetesen azonnal letegezett és megkérdezte, hogy miért akarok itt dolgozni. Aztán kicsit meghökkent, amikor mondtam neki, hogy én nem akarok, ti hívtatok. Megbeszéltünk még pár dolgot, de sajnos olyan magas lóról beszélt velem, mintha a seggéből rángatott volna elő és ez nem tett túl jót a magabiztosságomnak, szóval egy idő után inkább őszinte kezdtem lenni és már csak azt vártam, hogy hagyjon már békén ez a faszfej, aztán kimehessek rágyújtani a szerinte szánalmas fizetésemmel és életemmel egyetemben. Kérdezgetett mindenfélét. Sefteltem -e az oviban? Volt -e biznissz a suliban? Mennyi most a dollár? Ugye mindenre negatív választ adtam. Nem biznisszeltem, egyszer adtam el matricákat, meg autós könyveket, fingom nincs mennyi a dollár és nem értek a tőzsdéhez, a közgazdaságtanhoz meg egyébként is ebből az egészből csak azt értem, hogy sokat lehet keresni. Arra emlékszem, hogy megkérdeztem, hogy mennyi a fizetés, erre azt mondták, hogy az nincs, de cserébe a háromnapos tőzsdei kiképzés után, ami nyilván pénzbe kerül máris bróker leszek. Itt elfogyott a türelmem nagyjából. A fiatalember még megkérdezte, hogy mennyi a nettó fizetésem most. Megmondtam neki. Azt mondta, hogy ad rám egy parókát, aztán beültet az asszisztensek közé, mert itt ők keresnek annyit. 

Hát kisbarátom, van egy rossz hírem. Az ózdiak a böriben paróka nélkül fogják fényesre kefélni a seggedet, te beképzelt, piperkőc fasz! Remélem téged is elvittek a héten a csúnya rendőrbácsik a KapitálPártnersz csodás irodájából. Szerintem, ha minden héten jogosan letartóztatnának kb. 30-40 ilyen köcsögöt (nyugodtan lehet ide képzelni a korrupt jogászt, politikust, kőművest, boltvezetőt, vállalkozót) és elvinnék őket követ törni valahová, elképzelhető, hogy akár 50 éven belül is kicsit helyrebillenne ez az ország. Ideje kis önvizsgálatot is tartanom, hogy én miben vagyok különb. Per pillanat úgy gondolom, hogy sok mindenben, de azért jó ennek utánajárni.

Címkék: vicces gondolkozós köcsögállatok

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr691788663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása