Pirulaaaaaat!

 2007.08.22. 12:43
Ma reggel ugy ebredtem, hogy mar fajt is a fejem. Pesig Isten uccse nem ittam tegnap ordongos alkoholos italocot. Egy icipicit sem. Tegnap egyebkent is raszoktam a vizre. Marmint, hogy megiszom. A szensavmenteset is! Pedig abban basznak a halak. Viszont allitolag az emberi testnek van nemi koze ehhez a dologhoz, meg azt is hallottam, hogy a nagy tobbsege a joembereknek nem iszik eleget. Most kifundaltam nagy eszuleg, hogy eleg vizet fogok inni. Ilyen szensavas majomsagokat meg nem. Elmeletemben az egyetlen apro anomaliat a hetvegen elfogyasztott meglehetosen vizhajto hatasu, nagymennyisegu szensavas sor, valamint nem szensavas, de alkoholos egetett szesz kepezi. De valahogy majd feloldom ezt az ellentetet magamban. Sajnos iras kozben sem mulik el a fejfajasom. Mindenki sajnaljon. Harom, es...
Viszont raebredtem az iment, hogy roppant keveset gitarozom. Tekintve, hogy nincs most Budapesten gitarom, ez nem is csoda. De azert valami megoldast kellene talalnom erre is. Mondjuk hozok egy gitart, aztan gitarozom. Majd felkelek minden nap egy oraval korabban ( nyilvan) es skalazok (nyilvan) es majd delutan jatszom, ami tetszik. Na de tenyleg. Vagy keritek valami tanarat. Meg meg be kell suvasztanom az uszodat valahogy mondjuk heti ketszer, meg a szalontancot, mert azt meg megigertem meg szeretnek is nagyon. Meg is nezem, hogy az hol lesz.
Ezen kivul meg annyit irnek, hogy valaki vegye ki az agyam, mert rossz neki. Vagy tegyen bele valami kemikaliat, amitol jo lesz neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr25145983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása