Nyehh. Szokásos péntekszombat.

 2007.10.15. 11:12
A Volt egy barátom fesztivál első napja. Igazából nem is fogok leirni semmit. Voltunk a Kulacsban, szegény Tamást kiosztottuk, de nagyon. Közben berúgtunk, ittunk helyi alattomost (erőspistával), aztán Kávéház. Fogalmam sincs, itt mi történt. Szombaton nagyon fájt minden. Délelőtt autókáznom kellett, venni két üveg jégert. Sajnos az egész tetves városban nem lehetett kapni. Ezek mindent megisznak. Vettem inkább két üveg Ballantines-t. Voltam Karcsikánál dohányolni, meg délután alukáltam kicsinyt az osztálytalálkozó előtt. Fél ötre mentem oda. Vacsiztunk, meg ittunk sokat, később a kávéban. De feleslegesen, mert vasárnap este 7-ig rókáztam. Szerintem elkaptam valami titkos afrikai kórt. Kizárt, hogy a fél köbméter unikumtól lett volna valami bajom. Bár vasárnap meg szülinapoztunk, aztán okosan megittam még két sört, meg egy behert, hogy attól hátha jobb lesz. Nem lett. Igazából egész hétvégén azt vártam, hogy mehessünk hétfőn stúdióba, de mégsem megyünk. Legalábbis most úgy néz ki. Még nem tudom, hogy mondom meg a barátaimnak, hogy én bizony csütörtökön nem szeretnék berúgni. Lehúz a dudva, meg a muhar.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr96196650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása