MÁV

 2007.10.23. 22:43
Muszáj megírnom azt, hogy ma a Déli pályaudvarra jöttem egy személyvonattal és nagyon tetszett. De csak azért, mert mindig szapulom a MÁV-ot. Tatabányáig elmentünk a csodás konstans 15 percet késő gyorsvonattal. Induláskor annyira káromkodtam, mint az állat. Esett az eső, elkéstem, melegem volt, késett mégis a vonat. Undorító az állomás. Például hogyan lehetséges az, hogy a kb. 10 éve épített acélból és üvegből álló, elvileg rozsdagátlós festékkel lekent kis váróbizbasz szétrohadt már, valamint hiányzik a fele, mert annyira szétesett. Koszlott a váróterem, az ilyen szarháziak, mint én eldobálják a cigicsikket. De majd odafigyelek. Viszont azt sem értem, hogy ha a vonat állandóan késik (gondolom most az eső miatt), akkor mi a mókus #šsł¨$ß kurva anyjáért nem írják 15 perccel későbbre. Na, de a dícséretek. A vonat, amivel jöttünk, annyira nagyon szipcsiszupcsi volt, hogy teljesen nagyon megtetszett. Tiszta, van hely, kényelmes, pontos, halk, mint az állat. Ennyi. De azért nagyon tetszett ám.
Még az állomáson rámköszönt egy hölgy, de nagyon szemrehányóan. Tényleg nem ugrott be, bocsi. Most meg már ideértem a lassan múltidővé váló albérletbe, ahol a héten gipszelni is fogunk, meg mindenféle takarítós projektet elvégezni. Rendeltem kaját, mivel ha iszom, elfelejtek enni. Illetve, ha eszem, akkor kibüfcsizem. Ha nem büfcsizem ki, akkor meg másnap egész nap nem eszem. Aztán így kicsit most éhes vagyok.
Júj. Ákoskával találkoztam tegnap olyan 6 óra felé. Elvitte a hugomnak a slusszkulcsot, amit okosan a zsebemben hagytam. Hozzáteszem azért, mert nem akart vezetni. Aztán Ákoska volt olyan kedves, hogy elvitte neki. Mégsem mehetek el, ha már elkezdtem inni, nem? :) Aztán végülis mondta, hogy elintéz pár dolgot, aztán jön mulatni. Mondom mit intézett el. Magát. Átment a Dagadthoz beszélgetni. A beszélgetés fél liter vodkát jelent Ákosnak. Aztán mikor befejezték a beszélgetést, Ákos átment Gertrudiszhoz, hogy akkor ott legyen. Aztán arra ébredt, hogy szépen összehányta a kanapét. Gondolom más ott a levegő, mint otthon, mert otthon állítólag felébred mindig.
Lehet, hogy mivel innentől nem fogok nagyon inni és nem lesz miről írnom, megírok régi dolgokat :D Abban nem lesz köszönet. Nem csak ilyen ímmel-ámmal ment akkor még a bulizás. Ilyen lagymatagon. Hiába nna. Öreg vagyok már.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr43205433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása