Blue

 2007.10.29. 01:28
Most értem haza a stúdióból. Három napja szeletelt tartós kenyér, gyorsétterem, valamint a sör rendkívül egészséges és tápláló kúráján éltünk. Végeztünk a felvételekkel, a három nap alatt aludtam összesen kb. 10 órát. Abból majdnem ötöt a földön a stúdióban egy hálózsákban. Jó kényelmes volt. Viszont. Azt hittem, hogy milyen boldog leszek, hogy befejezzük, de elszontyolodtam. Bár egyébként sem vagyok tól vidám mostanában. Olyan, mintha minden mosolyom erőltetett lenne. Mint a beteg embernek. Aki tudja, hogy már nem fog soha felkelni. Mikor jönnek a barátok és bíztatják, hogy minden rendben lesz és mosolyognak. És ő is mosolyog. "Igen, minden szép és jó lesz." Szerintem valami hasonló a mosolyom most. Elfáradtam. Haza akarok menni. Haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr3211474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása