Peking

 2008.04.10. 18:52
Valószínűleg mai sportteljesítményemmel kvalifikáltam magam Pekingbe az ötkarikás játékokra. Több dolgot tapasztaltam. El is mondom mindezeket. Először is azt szögezném le, hogy a Margit sziget kurvanagy. Nem úgy nagy, mint amikor azt mondod, hogy kurvanagy, hanem ezt úgy értem, hogy tényleg akkora. Kurvanagy, na. Az emberi szervezet a hét-tíz éves kitartó vedelést, dohányzást, pizzazabálást, seggnövesztést és mértéktelen mennyiségű egyéb ajzószer fogyasztását rosszul tolerálja. Mindezek után azt hiszem, hogy az így eltöltött évek és a Margit sziget nagysága exponenciálisan arányos. Azt is megtapasztaltam, hogy milyen egy igazán jó fenék. Bibliai hasonlattal élve, egy elég jó alap. Nem a homokos, hanem a kő. Lehet rá házat építeni. De hiába lesz szép kívülről a házad, ha ostoba vagy, mint az anyaföld. Ezt mondám én az Úrnak 2008. esztendejében. Ide onnan lyukadtam ki, hogy egy nagyon jó feneket bambultam és amikor a gazdája megszólalt, akkor olyan érzésem volt, mintha nagyanyám két lábosát dörzsölnéd össze illetve, mintha beszélni hallanám KiszelTünci és valamelyik VVNévnélküli köcsög szerelemgyerekét. Arra is rájöttem, hogy a Margit szigetnél a villamos a Blaha irányába nem onnan indul, ahová onnan érkezik. Ezt félelmetes vaslogikával az első mellettem elhaladó sárga sínbusz után ki is következtettem. Arra is ráeszméltem, hogy az emberek szeretik, ha mosolyognak rájuk. Ezt többet kell próbálgatni, mert jó.
Mondom a negatívumokat. Tegnap, ahogy hazaértem elmosogattam. Pár dolog kivételével mindent. Ettem egy vacsorát, egy tányér és egy késvilla páros felhasználásával. Ezeket reggel is használtam. Mire hazajöttem a következő dolog fogadott. NÉGY kibaszott bögre (két teás, egy kakaós, egy kávés), három kiskanál, egy serpenyő, két koszos lábos, vagy 5 tányér (az enyémen kívül), 5 darab kés, 2 villa, fakanál és egyéb kiegészítők. Valamint természetesen az üvegpohár félig vízzel. Mielőtt bárki kommentelne, nem nálunk állomásozik az ugandai felszabadítási front teljes állománya. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy nem volt melegvíz, nem lehetett mosogatni. Csak a mennyiséget nem bírom feldolgozni agyfolyamatilag. Elmosogattam ismét és csináltam magamnak vacsit. Sült rák, csipős, füstölt sajtos omlettel. A fitnessz meg bekaphassa.

Címkék: csak a napom albis sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr50420164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.04.10. 21:43:33

Baj, ha röhögök? De csak a villamososon!
És nagyon helyes, hogy elmosogatsz, mert tapasztalatból mondom, hogy nem hatásos az "otthagyom,aztán majdcsak elmossa, ha kell neki" stratégia. Ha erre bíznád magad, rövid időn belül elveszne a mosogató a retkes edény alatt, és mindenféle háziállatkertetek lenne gyilkos baktériumokból.
Jó, talán kicsit túlreagálom. (NEM!)

jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.04.10. 22:32:39

A lényeg, hogy te legyél a gyorsabb. Nem számít, mennyi a retkes edény, ha ipponnal kiütöd a penészgombát.

stukker 2008.04.11. 09:15:52

Mindezek után talajra ittad magad Bazsikám, készülvén Pekingre. Én tele vagyok pecséttel a testemen, örülnék ha tudnám hogyan is került rám, illetve hogy mi is volt tegnap úgy alá nature. TETKOTOMI
süti beállítások módosítása