Öreg :)

 2008.08.09. 10:49

Az utóbbi pár napban jakuzziztam, meg wellnesszeltem mutternál, tegnap meg betosztam, mintadisznó. Rezgésszámot váltottam. Rossz. Már csak kábé két hét és :

 


Discover Freddie Mercury!

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr21607868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andris 2008.08.10. 14:39:10

Mesti készülj, mert kedden is betoszás lesz:) Iron maiden forewah! Tegnap kis legénységünk ingyenes koktélpartyn volt Dóriéknál. Rájöttem, hogy B52-t jól tudok csinálni. Állítólag 12-t ittam, de szerintem mindenki hazudik. Szigeten találkozunk!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.08.11. 12:54:58

Ott a helyem. Már hallgatom is a trúpert :) Nem tudom, mi az a B52. Kivéve, ha a repülő, de azt nehezen lehet meginni. Koktélnak csak a fröccsöt ismerem.
süti beállítások módosítása