Ujra leszokas

 2008.10.20. 20:20

 Ujra a leszokas nehez utjara leptem. Ma per pillanat nagyon buszke vagyok magamra, mert a tegnapi egy dobozt egyetlen szalra csereltem. Azt is csak azert, mert annyira kohogtem, hogy nem birtam mar megmaradni. Holnap meg csudas napom lesz, mert biztos szep nap lesz es megyek fodraszhoz is es reggel koran bemegyek dolgozni, meg lesz nemet is. Apropo, hazit kell irnom. Majd megirom, hogy megy a kuzdes a cigarettaval. 

(update) kezdek ismet szarul lenni. De csak azert sem gyujtok ma mar ra. Es akkor holnap reggel sokkal jobb lesz. Szepen megreggelizek, iszom egy kavet, megeszem a piritost, ami mostanaban szokas lesz es ennek nagyon orulunk, mert a szokasok stabilitast es keretet adnak. 

Címkék: leszokas

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr7723640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B 2008.10.22. 11:27:02

nekem már eszembe se jut.

hajrá!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.10.22. 11:54:40

Nekem meg azert igen es a napi egy-ketto megy. De rajta vagyok a dolgon. Foleg nem akarok kolteni ra, meg beledogleni. Pedig 30%-kal lazabb vagyok cigivel :)
süti beállítások módosítása