60 kerdes

 2008.10.22. 13:54

Ez jo, mar csak magamnak is, Bella blogjan talaltam.

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?

Kareszet, amikor a verdat szereltuk es ki kellett huzni a kocsi alol.

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?

Tuti nem.

3. Bealszol a tévé előtt?

Semmilyen zajban nem tudok aludni.

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?

Igen.

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?

M a z z a g.

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?

Inkabb hagyjuk. A masodik legnagyobb Karesszal, amikor nem akart hajnali haromkor maradni inni. Ket hetig nem beszeltunk utana.

7. Gyorsan gépelsz?

Mint allat.

8. Félsz a sötétben?

Neha igen.

9. Most van valaki, aki tetszik?

Kb. ket percenkent leszek szerelmes.

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?

De jo is lenne, ha tudnam. Leginkabb, mert hulye vagyok.

*11. Szerencse számod?

18

12. Nyertél már lottón?

Nem

13. Most iszol valamit?

Epp nem.

14. Okosnak tartod magad?

Sokszor elkeseredem, hogy mennyi mindent nem tudok.

15. Ettél valaha bogarat?

Nem, de allitolag elete folyaman az ember eleg sok pokot megeszik almaban.

16. Most van valaki, aki hiányzik?

Igen.

17. Mit kérsz karácsonyra?

Nyugalmat, egeszseget.

18. Ismered a muffinembert?

Az meg miafaszom?

19. Beszélsz álmodban?

Nagyanyam szerint angolul, Panka szerint Gandalffal vitatkozom.

20. Emlékszel az első csókodra?

Nem, reszeg voltam.

21. Reptettél valaha sárkányt?

Igen, Lackoval. Kurvajo volt.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?

Par hete a BVSC uszodaba.

23. Sikeresnek tartod magad?

Attol fugg, hogy definialom a sikert. Eleg szerencses fiu vagyok.

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?

Fogalmam sincs. Egyre tobb.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?

Soha, felek a lovaktol, meg a hugomnak amugyis van egy.

26. Mik a terveid holnapra?

Egesz nap henteregni fogok, meg gitarozni es aludni. Ezenkivul keveset dohanyozni. De lehet, hogy megyek szaunaba.

27. Mit csináltál múlt hétvégén?

Hullareszeg voltam ket napig, utana meg enekfelveteleket csinaltunk.

28. Most hiányzik a suli?

Igen.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?

Tegnap a hugom.

30. Szeretsz szingli lenni?

Parkapcsolatfuggo vagyok.

31. Szereted a szobádat?

Az albiban nem, otthon igen. De csak ha bekenhagynak es csend van.

32. Ki a hősöd?

Magamnak drukkolok, de Paul Gilbertet szeretem nagyon.

33. Lógtál valaha a suliból?

Meglehetosen sokszor.

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?

Folytatom a munkakerulest haromig, utana hazavonatozom.

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?

Paul Gilbert, de hozza a gitarjat is...

*36. Mi a kedvenc ételed?

Faszenen sult akarmi.

37. Ettél valaha kutyakaját?

Szarazat mar igen, tobb fajtat kiprobaltunk az egyetemen. De szerintem az a taknyoshus jo sok hagymaval kiraly lehet.

38. Őszinte ember vagy?

Tudok az lenni, de nagy altalanossagban megbanom. Reszegen meg a csillagokat lehazudom.

39. Szereted a ham&eggs-et?

Je, jo regen ettem.


40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?

Telefon, penztarca, szemuveg. Talan pengeto.

41. Van valamilyen sebhelyed?

Kiskoromban majdnem ledaraltam a kezem a betonkeverovel, megharapott a kutyank, kiestem a csukott ablakon az utcara stb. Meg a vivastol a kezemen van par.

42. Szereted az akciót, a pörgést?

Nana. Kedvencem Don "the dragon" Wilson.

*43. Mi szeretnél lenni ha nagyleszel?

Nagy vagyok. Rokksztar. Vagy asztalos, szeretem a fa illatat...

44. Mi a legnagyobb titkod?

En vagyok a Ku-klux klan magyarorszagi nagy sarkanya.

45. Milyen gyakran telefonálsz?

Allandoan.

46. Hiszel a szerelemben?

Mar nem nagyon.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?

Barmit megkaphatok. Olyan jo ezt mondogatni.

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy lanyban?

Nem tudom. Osszesegeben nezem.

49. Mikor sírtál utoljára?

Faszom tudja. Talan ket hete. Nem mehetek oviba.

50. Kit öleltél meg utoljára?

Arva Gabot, annyira orultunk a Pilinszky verseknek zenevel.

51. Jól kijössz a családoddal?

Neha orditok, mindig benyitnak a szobamba es uvoltenek, ha kell, ha nem. Egyebkent imadom oket.

52. Hol van a mobilod?

Zsebemben.

53. Mit ettél utoljára?

Rantott sajtot zoldkorettel.

54. Mi a kedvenc színed?

Kek.

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?

Kegyenc fegyenc. De inkabb le kellett volna tolteni.

56. Most milyen dalt hallgatsz?

Semmit, de beteszek egy kis BLS-t.

57. Most mire vágysz?

Hogy kialudhassam magam es ujra felvehessem a gitarsavokat, amiket szeretnek.

58. Melyik a kedvenc kocsid?

Csak a VOLVO.

59. Most nézel valamit a tévében?

En most DOLGOZOM.

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?

Floti. Hullamasnapos.

Címkék: vicces kérdések

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr5726388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.10.22. 17:23:10

de rohadtul ráérős vagy! "én most DOLGOZOM!" haha...:D mindjárt kitöltöm én is, mert olyan izgi.

B · http://bellatrix.blogol.hu 2008.10.23. 22:08:09

Jesszum pepi, mit indítottam el. :D Pedig én is loptam. Ráadásul ismeretlentől.
süti beállítások módosítása