Wellnessz

 2008.11.20. 10:11

Mestahh jelentkezik. Negyedik napja nem cigarettázom. Bár tegnap többször megfordult a fejemben, mindig arra gondoltam, hogy ha most elszívok egy cigit, akkor miért lesz jobb nekem? Mivel erre egyetlen egyszer sem tudtam normális választ adni, ezért inkább maradtam a nem cigizésnél. Észrevehetően kevesebbet köhögök egyébként. Ilyenek lesznek Veled az utolsó cigi után :

  • 5 perc múlva nő a szív oxigénnel való ellátása,
  • 20 perc múlva csökken a pulzusszám és a vérnyomás, emelkedik a végtagok hőmérséklete, (egyetlen szál cigaretta elszívásával, mérhetően csökken a végtagok és a test hőmérséklete)
  • 24 óra múlva a szívinfarktus veszélye csökken, a szervezet fizikai terhelhetősége nő,
  • 48 óra múlva az íz- és szagérzékelés jelentősen javul, megszűnik a lehelet füstszaga,
  • 3 hónap múlva az agyvérzés veszélye csökken, a köhögés csillapodik,
  • 9 hónap múlva egykori dohányzása már nem jelent veszélyt a születendő gyermekének,
  • 1 év múlva a szívinfarktus és a gyomorfekély veszélye a dohányosokéhoz képest a felére csökken,
  • 5 év múlva: a műtéttel nem gyógyítható tüdőrák valószínűsége a felére csökken,
  • 10 év múlva: az esélye a nemdohányzókéval kezd azonossá válni a tüdőrák és egyéb daganatok valószínűségére,
  • 15 év múlva a szívinfarktus kockázata megegyezik azokéval, akik soha nem dohányoztak.

Szóval jó kis móka ez is. Legalább annyira trendi nem dohányozni és a széllel szembe pisálni, mint cigizni. Bár mindenki cigizik, szóval menő leszek akkor is, ha leszokom. Tegnap nagyon jó kis napom volt. Kitakarítottam a fürdőszobát. Tényleg nem volt több, mint 20 perc és teljesen emberinek nézett ki utána. Bár tudom, hogy apró háziállataim összerombolják jövő hétre, de nem baj, olyanok, mint az aranyhörcsögök. Nem cserélnek maguk alatt almot, szóval majd én takarítgatom. A konyhát leszarom, két percnél többet úgy sem vagyok ott, a saját szobámban meg rend lesz. Kellene egy jó meleg faliszőnyeg, egy nagy ágy, egy szénmonoxidmérő, valamint az ablakokba az a macska alakú párna, ami megfogja picit a huzatot. Kell vennem füstölőt és olyan fenyő illatú illóolajat is, amit lehet párologtatni. Meg persze párologtatót. Megy gyufát, mert az nincs. Ja, takarítási tevékenységemen kívül megcsináltam egy Gabó által küldött dal elejét, olvastam, gyertyáztam, edzettem, megáztattam magam egy könyvvel, megnéztem a Dr. Házat és tentéztem. Remek  nap volt. Ezen kívül a napi zene Nektek:

 


Discover ABBA!

Címkék: napi zene leszokas albis sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr43779101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B · http://bellatrix.blogol.hu 2008.11.20. 15:40:22

Párologtató rulez. :) Fenyőillatúm még nem volt, de a karácsonyis meg a téli estés jó. Utóbbi azért mert almás. :)

Gina 2008.11.20. 16:57:10

Még mindig a rabja vagy!!!!! :)
süti beállítások módosítása