Csudas hetvegenk

 2008.12.17. 10:23

Ekezet nincs ugye. A hetvege olyan remekul telt, hogy mar nagyon regen szuksegem volt egy ilyenre. Az tortent ugyanis, hogy ittmaradtunk Budapesten. Tomi, Panka, meg en. Panka az iskolabol mar hozzank jott es ugye jott a menjunk bulizni. Hozzatennem, en aludni es pihenni szerettem volna ittmaradni. Tamas tanulni szeretett volna, Pankanak meg szombaton iskola. Ennek eredmenyekeppen vettunk vodkat, atjott Andris, vettunk sort is es kitalaltuk, hogy Tamasnak szerzunk ma asszonyt. Aztan lementunk a Satan kocsmajaba italokat inni okosan es utana a Szepare nevu helyre, ahova be sem mehettunk volna, ha nincs velunk Andris, ezuton is koszi. Remek hangulat volt, a barpulttol neztuk a noket es mindegyikre tudtunk valamit mondani, hogy miert nem megyunk oda hozza. Ezalatt Tamas es Panka munkahoz latott. Panka kijelolte az aldozatot, odatancolt, rangatta magaval Tomit, akinek ezutan kellett volna odamennie. Oda is ment, mert ferfi es elveszi, amit akar. Sajnos harombol harom volt ferjezett. Legalabbis Tominak ezt mondtak. Meg volt meg egy sapkas holgy, aki kifejezetten a "valakibasszonmanmeg" mozdulatokkal tancolt es Tamas beszelt is vele, de nekiallt finnyaskodni, hogy nem tetszett neki sapka nelkul. Ja kerem, aki csak dugni akar, az ne finnyaskodjon, nem? Bar biztos igaza van, de kulso szemlelokent jo volt ezen nevetni. 

A masnap semmit nem hozott, csak iszonyatos fejfajast. Tamast megprobaltam felkelteni 8 korul, de baszott merges volt, nem ertem miert. Kis mormota. Pedig, aki ejjel legeny, az nappal is legyen az. Majd legkozelebb, ha az alvas miatt konfrontalodunk, ami gyanitom nem miattam lesz, akkor nem nyelem le az elso gondolataimat, hogy diplomatikus formaba ontsem a "kiveszem a beleidet es megfojtalak es szep csend lesz" tipusu elgondolasaimat. Lementem a boltba, mert venni kellett parmezant az ebedhez. Mindent lehet kapni mindenhol, csak parmezant nem. A hatodik boltban kaptam. A hatodik bolt a negyedik is egyszerre. Onnan kuldtek el az otodikbe, ami egy akkora baszom nagy spar volt, hogy meg kulon parkolohaz is volt hozza. Na itt sem volt parmezan. Viszont a fel boltot megvettem. De ott meg nem volt cigi, amit en szerettem volna. Ezert visszatertem a negyedikbe, ami hatodik lett es itt szolt az or, hogy megisvan parmezan es hozott. Aranyszivem. 

Ezek utan foztunk es estig elajultunk valami filmen. Kora este karacsonyi vasarba mentunk csaladi programkent, onnan le a Dunahoz, onnan meg haza, onnan meg kocsmaba. Itt ejfelig elucsorogtunk az ujonnan erkezett Vikivel majd Pankaval mi hazamasztunk. 6 ora magassagaban megjott Tamas az uj csajaval. Az uj csaja a Kanal becenevre hallgat, sajnos fiu. De szeressuk es remek rantottat csinal. Szoval hatkor arra ebredtem, hogy fondorlatos Tamas raugrik a fejemre. Ezzel, meg azzal, hogy felebreszt meg nem is lett volna baj, azonban azzal, hogy Tamasnak olyan szaga volt, mint ha harom-negy tubus technokolt osszekevertel volna ket liter fekete nikotinlevel es az egeszet felontotted volna valami ket harom liter napon felejtett palinkaval es ezzel dorzsolted volna be Tomi egesz testet, valamint az osszes ruhajat. Meg masnap is felve mentem el az agy mellett, nehogy odacsandazzak.

Vasarnap is henteregtunk. 

Most meg beteg vagyok. Tegnap hazakuldtek munkabol. Estere azt hittem, hogy jobban leszek ma reggelre, de nem. Ugyanolyan szarul, taknyomnyalam folyik.

Címkék: budapest vicces nyaralás részegek megőrülés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr70827643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m0rrI$ 2008.12.17. 12:02:01

Pontosítanék.
Aki éjjel legény, az nappal k#rva beteg.

jobbulást

PHAndris 2008.12.17. 15:15:33

Amúgy az a szeparé olyan hely, hogy ott tuti nem tudsz becsajozni. Kivéve ha Marci barátom vagy, esetleg Czutor Zoli. De jó kis buli volt, élveztem a társaságot:)
süti beállítások módosítása