Kérdem én

 2009.01.05. 20:10

 Hogyan csinálja azt az emberfia, hogy hivatásos alkoholistából hirtelen rendes, sportos, életét rendező normális, kedves fiú legyen? Hát hogyan legyen úgy a halandó az alfahím, ha nem iszik meg 12 feles után még 12-őt csak mert azt mondják, neki, hogy miiii, vagy beszari, vagy nem hál ismeretlen hölgyekkel és nem beszéli meg röhögcsélve a többi ökörrel és csak hallgat, amikor a többiek mesélnek és nem ordít és nem mászkál keresztbe az úton ész nélkül és nem vesz meg mindent ész nélkül, néha meglátogatja a nagyszüleit és a szüleit és szeret rend szerint élni és nem táncol akárki előtt, mint egy ökör? Hát élet ez? Az biztos, hogy cigarettával harminc százalékkal lazább voltam. Most már ötödik napja nem háltam ismeretlennel, nem cigarettáztam, nem ittam ördöngös italokat, felvettem a telefont, akárki hívott, elintéztem a dolgaimat. Viszont erősnek kell lennem. Támogatnom kell két gyengusz kispajtásomat, Miértkét és Bandit, akik szintén ezzel a problémakörrel küzdenek. Mármint egészségesebben szeretnének élni. Hajrá csajok. :)

Címkék: kérdések gondolkozós csak a napom sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr44859993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m0rrI$ 2009.01.06. 16:03:51

jaj de ari:D:D:D...erre most mit mondjak?:D
tulajdonképpen igaz...de meddig tart?..kérdem én:D:D:D

stukker 2009.01.06. 16:21:38

Szex vajon miiiiiii?
Nekem nem vetted fel a telefontot,pedig csak meg akartam kérdezni h köll e vmi a boltbó.Nálad is tiltólistára kerültem.

m0rrI$ 2009.01.06. 19:34:39

mi aaaz a szeret..eeeet?

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.01.06. 20:10:41

Kinyomtalak te pocs, hogy visszahivjalak. Aztan foglalt volt. Aztan rajottem, hogy csak nem engedelyeztem a kimeno hivast :D

m0rrI$ 2009.01.07. 17:29:42

szerezzetek korit, és jertek a tóra...egyébként vasárnap(11én) jég zene jégvirág fesztivál lesz a tavon.

szoval árpival csomoszor megyünk le korizni a tóra...és elhihetitek hogy nagyon jo.
süti beállítások módosítása