Muhhaaa

 2009.01.20. 08:59

Időben fel bírtam kelni! Ezenkívül ágyban reggeliztem, amit, ha jól emlékszem 2005 óta nem csináltam. Mármint albérletben. Otthon szerintem az asztalnál nem ettem egy ideje ebéden kívül. 2005 az kurvára kibaszott jó év volt, hejjj! Minden reggel ugyanabban az időben keltünk Kvazival, kávét, teát főztünk, ágyból reggeliztünk és néztük a kartúnnetwörköt és mentünk suliba. Na persze ezt ne olyan buzisan képzeld el, mindenki a saját ágyában. Bár ahogy ezt végigolvastam, máshogy el se lehet képzelni. Mindegy, jó volt az.

Címkék: vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr20890307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása