3.

 2009.05.14. 21:44

Kedves Feleim. Most még mindig nem kell különösebben megszakadni. Elmesélem mi történik. Adtak egy egész kis lyukat, ami az irodám - igazából nem tudtak máshová ültetni -, amikor épp nincsen meeting, akkor ott ülök és két monitoron játszom a Mafia Wars-zal. Már két zöldségesem is van! Odafigyeljélj keresztapádra! A megbeszélések igazából oktatások, eddig majdnem minden nap egész naposra sikerültek, rögvest kedden egy este fél hétig tartó elméleti tréninggel kezdtünk. Fincsi volt nagyon. A városkáról már pár sort közöltem, de ma végre mászkáltam is benne. Hihetetlen tiszta és szép. Nagyon sokan bicikliznek. A közlekedés egyébként is roppant kultúrált, nagyon óvatosan vezetnek. Ha a zebra mellett állsz, máris elengednek. Kivétel nélkül. A buszok biodizellel mennek, szóval nyugodtan ehetsz mellettük az utcán, el sem hittem, hogy ez milyen jó érzés. Egyébként is nagyon jó itt a levegő, meglepően jól alszom. Az ennivalóval meg a mosással lesznek gondjaim. Kezdjük azzal, hogy nincs se tanyérom, se semmim. Szóval magányos estéimre a következő táplálékok állnak rendelkezésre:

  • diákcsemege (600 féle gyümölcsből)
  • 1 darab alma
  • valami fitnesz kenyér vagy mi a szar, lapos és ropog. gondoltam ez eláll, mert száraz, mint az állat
  • paprikás pesto
  • 90 valahány százalékos csocsi

Ebédekre pedig sikerült szereznem leveseket. Beszarsz, van gulyásleves, meg Pick szalámi. Meg van valami olyan zsömleszerű akármi, ami olyan, mint a Gyűrűk urában a lembas. Egyet megeszel, jóllaktál. Valami rénszarvasos márkája van. Ja, azért rossz is van ám. Ezek itt olyanok, mint a lámák. Köpnek baszki. Ja, meg Aamirnak az egyik hüvelykujjából kinőtt egy másik is. Vagy rosszul láttam. Mondjuk ettől függetlenül teljesen korrekt a pali.

Update: Dzsinuka, voltam ajándékodért, de itt olyat nem kapni. Majd még azért keresek. Panka, neked már megtaláltam.

Címkék: csak a napom linkoping

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr461122256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina. 2009.05.15. 08:53:34

Jaj, de tündibündi tetszel lenni:) Este Kávé?:)
Vigyázol magadra, nem iszol "otthon" egyedül, és csinálsz még képeket! Puszik!:)

Panki 2009.05.15. 11:10:49

Najo, akkor jöhetsz is haza!:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.05.15. 12:32:43

Nem vettem meg, csak megtalaltam. :)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.05.15. 12:33:45

Uuuu Dzsina, egyik este be kellene toszodni, aztan szetverni a szobat. Ezek itt csak babasort isznak, de a kollegak az apartmanokban szorpolnek szepen. Gyanitom lesz alkalom atmenni. Hetvegen valami fesztival lesz itten.
süti beállítások módosítása