efott2009zben

 2009.07.20. 15:19

Kedden hét előtt megbontottuk az első sört. Vasárnap reggel pedig még a tesco parkolóban hányt a szóbajöhető sofőrökből három. Közben nekem lett női felsőm több, agyon akart verni egy kibebaszottnagy ogre, meg a komája, akik nem engedtek harangozni, karaokeztam többször, nagyjából ugyanazokat, hemperegtem medencében, szökőkútban, ordítottam, hogy az efotton Baján sokkal szabadabb meg hogy hejjhó, Lackó. Aztán volt még hajnali fröccsözés, gitárkísérettel, új dalok megtanulása, chillout sátorban és mindenhol máshol a földön alvás, egy isteni születésnap, bajai halászlé, ismerkedés mindenféle lányokkal, száz százalékos elutasítottsággal, de sok nevetéssel, pucérkodó Kanalas Peti, sátorállító tanár Morris, Anulu Árpi, isteni pofákat vágó Sziszó, fárasztó Szomszéd, borzalmasan vicces Agykár, de nem is akarok kihagyni senkit mert mindenkitől kaptam legalább egy olyan félórát, amit tutira elfelejtek, de istenien éreztem magam. Abcd, Hollywood rose, Supernem, Kispál, Beatrice, Tankcsapda, Alvin, Ganxta Zolika és még ezer más. 

Köszönöm mindenkinek! Arról nem is beszélve, hogy amikor bekapcsoltam a telefonom akkor körülbelül három és fél ezer boldog szülinapot vagy legalább találkozzunk sms-t kaptam és ugyanez várt az iwiwen. Rengetegen írtak. Olyanok is, akikkel még csak keveset beszéltem és meglepődtem és nagyon jól esik. Köszönöm szépen.

Címkék: metál koncert ünnep öröm utazas vicces nyaralás zenés részegek megőrülés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr541256752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása