Császár

 2010.03.30. 07:55

Úgy érzem már mióta felkeltem, hogy az élet császára vagyok. Fél hatkor kipattantam az ágyból az igazak álmát alvó kedvesem mellől, idén először úgy, hogy nem nyomtam be a szundit, letusoltam, picit nézegettem a híreket, kisétáltam a friss reggeli szélben a vasútra, láttam felkelni a napot, rövidgatyában jampiztam és fáztam. Izomlázam van, mert mozogtam és már nem is dohányzom. A vonaton végig egy szakmai könyvet bújtam, teljesen lelkes vagyok tőle (itt van, ha érdekel : www.industriallogic.com/xp/refactoring/ ) A kelenföldi pályaudvartól már napszemüvegben csapattam, aztán vettem egy szuper péksütit a mobilpéktől és bejöttem Magyarország legjobb munkahelyére. Hahh. Ez nekem azt hiszem elég is.

Címkék: öröm csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr161879948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duDerr 2010.03.30. 22:42:23

én is így szeretnék dolgozni menni!!!:)
süti beállítások módosítása