Lazadas

 2007.08.21. 10:39
Hetvegen voltam ugye a Laborc, az Istvan a kiralyban. Szerintem annak ellenere, hogy a het kozepen osszeszedett megfazasom egy elefantfoka parzasi enekehez tette hasonlatossa a hangom egesz jol sikerult. En nagyon elveztem. Penteken eltartott a proba vagy 11-ig, utana leneztem a kaveba, ahol trecselni szerettem volna Karesszal. Sajnos Karesz mar annyi tokmagos tortat megevett mire en odaertem, hogy foldontuli boldogsag kifejezesevel az arcan ramnezett, a kezembe nyomott egy sort, majd elaludott. Azutan meg toparton trecseltem kicsinyt, meg voltam a Pikantoban is, meg megtekintettem az utobbi 10 ev legnagyobb pereceleset, amit valaki futtaban mutatott be. Hala Istennek nem tortent komolyabb baj. Szombaton az egesz napom a proba jegyeben telt, meg egy dalt ugye nem is tudtam meg estere. A kronikast. Meg a dallamot se. Mire az eloadason eljutottunk odaig, hogy most jo az a bizonyos, addigra annyira bestresszeltem, hogy adtak a kezembe egy konyvet, abba beletettuk a szoveget, aztan ugy nyomtam. Na jo, ez titok. A darab vege utan Gaboval vagy kettoig vedeltunk, meg trecseltunk, mert az remek dolog. Vasarnap Agi edesanyja annyira megtomott valami currys pulykas jatekkal, hogy fel oraig csak pihegtem.
Aztan vegulis a delutani proba is elmaradt, mert keson, olyan delutan 4 fele ertem haza Tatara. Rogton indulhattam ennek ellenere a probateremhez, aholis pakoltunk. Az udvaron talalhato szemetet es ertekelhetetlen dolgokat egyik helyrol a masikra. Legkozelebb forditva pakoljuk oket. A cel teljes hianya azert kiolte belolem a munkakedvet, szoval koran tavoztam. Aztan meg a toparton lodorogtem kicsit Pankaval, aztan haza.
Tulajdonkeppen ennek a bejegyzesnek semmi ertelme nincsen, mert meg csak nem is vicces.
Viszont hetfon elaztam. De nagyon-nagyon. Lementem zenelni a probaterembe, aztan, amikor elallt az eso, elindultam a kocsmabol a Pankahoz kulcsert, mert azt fel kellett hoznom. Aztan feluton ramszakadt az eg. Pankahoz mar felmeztelenul, szarra azva erkeztem. Aztan az kulon remek dolog volt, hogy naluk vendegseg volt. De egy ido utan nem zavartattam magam, ott ucsorogtem az asztalnal, derekamon egy torolkozo, rajtam a batyja poloja, aztan a haziak tomtek sorrel, sutivel, meg palinkaval :)
Keso estere meg beszereztem egy olyan fejfajast, hogy valoszinuleg rolam fogjak elnevezni. Majd csak mondogatjak az az emberek: "Kepzeld Lajos, tegnap mestisen fajt a fejem!" - "Szegeny Odon, szegeny. Vettel be valami pirulat?" - "Igen Lajos, az asszony adott valami port fofajasra. De nem hasznalt. Meg ma is gyengelkedem."

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr91144947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B · http://bellatrix.blogol.hu 2007.08.21. 13:58:26

Nalátod. Lassan, de biztosan blogger leszel. Még nem késő elfutnod.

Karcsika meg egy bájhalom volt pénteken. Legutolsó élményem róla az, hogy nekitámasztom az emeleten a korlátnak, kiveszem a kezéből a sörös üveget, ő meg néz, néz, csak néz maga elé. Aztán érzékeli az őt ért atrocitást, visszaveszi az üveget, és néz, néz, néz. Aztán felemelem az okos buksiját, hogy ébren van-e még. Elengedem bizakodóan. Pislog kettőt, majd visszahajtja a fejét. Nézem, és keresem a 24 évet benne, mert addig csak egy durcás ovisként festett. Szóval 24-et keresek, helyette 39-et találok. És akkor sajnálom kicsit. Ennyi.

Na, tök jó hogy ezt idepötyögtem, mert legalább nem kell a saját blogomon mégegyszer szerepeltetni a drágát. :)
süti beállítások módosítása