Csudahét.

 2007.09.13. 18:23
Eddig ez a hét annyira remekül telt, hogy már azt sem tudom, melyik csodás dolgot említsem meg elsőként. Mondjuk a munkahelyemen legalább minden a legnagyobb rendben volt. Voltam szerdán checkup-on, aztán ottan azt mondták, hogy lehetséges, hogy felemelik a kis fizetésemet. Amit nem tartok rossz ötletnek, tekintve, hogy szerintem a béka segge alatt van. Mármint az én kvalitásaimhoz képest, ugye :D
Nyehh. A többit meg le sem írom, mert nem tartozik rátok. Meg még megfogalmazni sem tudtam magamnak sem. Talán inkább így:

Nagyon pesszimista és cinikus.
Ha engem látsz nevetni, fuss,
Ahogy a lábad bírja.
Az én történetem senki nem írja le.
A valóság korbács keze
Alattomban az arcomba vágott.
Már nem átkozom a világot.
Az átkot sem érdemli meg.
Szegény így is oly beteg, hogy
Az apró érzelem-gyógyszerektől is
Csak meggebed.
Talán félrenyeli őket.
S átkozza a megmentőket.
Majd én leszek akkor magamnak ember.
Vagy egy állat, önmagának.
Vagy vele szimpátia beteg.
De talán már azt sem érti meg.

A pillanatokat vasvillával
Nagy halmokba szedem, s
Ha végeztem a munkával, hát
Megpihen egy kicsit a két kezem.
Elnézelődök a csendes, kihalt tájon,
S egy idő után már látom, hogy én
Nem fogok semmit megújítani.
Felgyújtani! Felgyújtani!
Akkor felégetem az egészet, hogy a
Tűzben benne élő Isten
Falja fel mindazt, ami
Nekem nem lehetett a minden.
Ahogy piszkálom a hamut,
Kicsit sajnálom talán, hogy
Nem maradt semmi.
Csak egyetlen árva szalmaszál.
Üres az ágyam.
Egy kép sincs már
A belső szobám falán.

Azt hiszem kicsit könnyedebben fogalmaztam, mint a valóság.

Címkék: szomorú csak a napom versikés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr98164749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása