Záhámbi

 2007.10.02. 18:37
Most jöttem meg a munkából. Olyan remek volt, mert a vége felé elkezdett fájni a fejem és úgy döntöttem, hogy azonnal minden kikapcsol, pucolás haza, mert ott jó lesz. Hazaértem és jelentem már 8-ik vagyok az Interpol legveszélyesebb bűnőzők listáján, mert letöltöttem a netről a Tüskevár című filmet busman szinkronnal. Kicsit nehézen értettem meg, hogy ki az a Mgg.khgg.pnggakgt, de aztán rájöttem, hogy a Matula bácsi. A Stanionoknál felugrottam a metróra, azonnal becsuktam mindenféle észlelést, nehogy valami bejusson, mert annál lehangolóbb nincsen. Elkezdtem olvasni egy Leslie L. Lawrence könyvet. Ez a Leslie L. Lawrence mindenkit megszekszuál. Laza erkölcsei vannak na. Egyébként csak megjegyzésként tenném hozzá, hogy a lakótársam valószínűleg süket egy picit, mert annyira ordít a tévé, hogy már az én szobámban sincs csend. Bár ez adódhat a lakás akusztikájából, vagy abból is, hogy a legkisebb zaj is zavar, ha csendet szeretnék. Szóval metró. Nagyjából a Blaha Lujza tér környékén kezdett el annyira ordítani egy csecsemő, hogy nem tudtam olvasni. Megy a metró ugye. Nyitva az ablakok. Olyan hangzavar, hogy beszélgetni alig lehet. Na most ebbe a nyugodt környezetbe ordított bele a kisember olyan hangerővel, hogy a rosszabbik fülem fájt egy kicsit. Pedig nem volt annyira közel. Aztán próbáltam magamra erőltetni valami mosolygásfélét, de szerintem inkább csak vicsorgás lett belőle. Pedig szeretem a gyerekeket. Azt hiszem. Legalábbis a macskákat is szeretem, pedig azok is legalább olyan öntörvényűek, ráadásul szerencsés esetben egy gyerek még ért is azon a nyelven, amit én használok. Mondjuk hátránya, hogy nem lehet ráijeszteni légpuskával. Na ezt elmesélem. Állatvédők azonnal klikk máshová. Volt a mamáméknak kiscicájuk. Soksok. Aztán kicsit megnőttek. Vége. Na jó nincs vége. Az egyik büdös dög megharapta a mamit, apukám (a mama fia) meg megpróbálta egy légpuskával huzamosabb idejű távozásig ijeszteni a macskát. Azonban édesapám nem a Bőrharisnya, így kilőtte a macska egyik szömit. Aztán így lett a cica neve Jumurdzsák. Mert ugye természetesen egy fél méterre nem ment el onnantól kezdve a háztól, meghízott vagy 10 kg-os nagy kanmacskává, mindent felfalt és élt vagy 125 évig.
Ha tovább élt volna, az én mesém is tovább tartott volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr40183840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása