Tomi tortenete

 2007.10.05. 13:31
Ez a tortenet egy baljos csutortokrol es annak kovetkezmenyeirol szol. Ja, nem is, hanem a Tomirol. Illetve megsem. Okosan ugy gondoltuk, hogy ismet latogassuk meg a Morrison's 2 nevu szorakozohelyet. Ide ugye 9-ig lehet belepo nelkul belepni. Ezert aztan szerettunk volna sietni. Ezt megakadalyozta, hogy nehezen keszultem el es ezert a vegen futnunk kellett, hogy a marcona kidoboemberek meg ingyen beengedjenek minket partihienakat. Bent aztan nem igazan tudom mi tortent. Probalok tenyszeru lenni. Sajnos legszemetebb emberemet - Tomit - felszippantotta a Szerelem, ezert egesz este nem csinalt semmit. Bezzeg Levente. Meg bezzeg a kedves pincer. A pincerrol csak roviden. Tajekoztatasul kozlom, hogy egy darab hosszu pantallot hoztam magammal a hetre Budapestre. Megerkezesunk utani 60-ik percben (kb.), amikor mar keztem oldodni (4-5 sor, egy tequila) vasaroltam egy sort. Aztan jott egy pincer es az egeszet ram lottyintette. Aztan odavetett valami olyasmit, hogy 'csesz'. Amit nem igazan tudok bocsanatkereskent ertelmezni, tekintve, hogy egyetlen hosszinadragom es a polom is tocsogott a sorben. Termeszetesen bucira vertem a fejet, meg utana kiramoltam az egesz helyet, hazazavartam mindenkit, a kidobokkal kezdve. Bezartam, lestandoltam es megittam egy uveg viszkit. Szoval vettem meg egy sort, ezalatt Levi mar a diszkos szekcioban adta elo, a 'barmiszolakkorvhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu' cimu maganszamat a pumpalassal egyutt. Picit mi is szerettunk volna pumpalni a Zolival, mert szepek voltak a lanyok nagyon, de nem tudunk pumpalni. Ez egyebkent hamar ki is derult. Aztan Levente elkezdett a szinpadon tancolni, aztan mi is, aztan hazamentunk. Semmi extra. Nincs is sztori.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr89186961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása