Izé fesztivál.

 2007.10.22. 11:39
Most még tartozom egy péntekkel, egy szombattal meg egy vasárnappal. Nem fogom bő lére ereszteni, mert sokkal hamarabb kellett volna leírnom ahhoz, hogy sokkal több tartalom legyen benne. Mostanra elszálltak az emlékek. Tamástól megtudtam pár dolgot, de aztán azokból építkezem. Inkább én is csak címszavakban. Aztán hátha eszembe jut több közben. Ja, meg volt csütörtök is. Akkor például egy vödör vodkát ittunk meg még délután, aztán a Morrisons 2-ben őrjöngtem hajnalig. De nem én voltam a legrosszabb, hanem a Stukker, aki rossz volt. Mert állítólag lányokat fogdosott, meg félmeztelenül rohangált. Csodálom, hogy nem baszták ki a kidobók. A másik vezér a LengyelBandus volt, aki eljött éjfélig kicsit szórakozni, majd hajnali három órakor még kötelező jelleggel tequiláztatta a népet. Aztán reggel meg ugye öltöny, nyakkendő és irány a meló. Nekem is az kellett volna, de sajnos nem. Szégyellem is magam, hogy nem tudtam növelni a GDP-t, meg így egy kelés lettem a társadalom seggén, de mivel pénteken is bebombáztunk, ezért annyira nem sírtam fel álmomban ez miatt. Pénteken a Tomival 3 másodperc alatt rendeztünk be egy kocsmát a vonat egyik fülkéjében, ahol még velünk volt a szegediPeti, meg a Toleráns Ákos, aki a vadidegen vele szemben ülő hölgynek gondolkozás nélkül fújta a pofájába a füstöt. Én azon csodálkoztam, hogy nem fingott :D
Este koncerteztünk is a Nótenksz zenekarral, próbáltam barcsizni, de már annyira be voltam baszcsizva koncert előtt, hogy elég rosszul ment. Azért a Gabinak kértem aláírást, aminek nagyon örült. Minket kb. tízen tekintettek meg, de mi őket ezért nagyon tiszteljük. A Makovics meg felrúgott egy sört a színpadon, szóval tocsogott az egész. A Pista azt hitte, hogy nem mi voltunk, pedig de. De pszt. Sajnos egy tálca dobozos Holstent kaptunk, amit lelkesen megittunk. Egyetlen dolgot hagytunk ki a számításból, hogy romlott volt. Aztán ezért is volt, hogy mindenki beokádott tőle. Kivéve a gyengéket. Az éjjel folyamán még nagyonrészeg Lackó szájából megettem egy már megrágott melegszendvicset fogadásból. Kaptam egy sört, meg egy nagy unimukkot.
Szombaton halálra rövideztük magunkat. Meg voltunk valami koncerten is. De igazából a rövidezésen volt a hangsúly. Tamáska idegből ivott. Kb. egy köbméter égetett szeszt.
Majd a szombatot befejezem, de most innom kell egy kávét, mert összeesem.
Valamint annyit hadd mondjak, hogy a két végén égetjük, baszunk mi rá. Illetve, amin tegnap előtt visítottam. Két videjó.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr74203598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása