Keleti kenyelem.

 2007.10.24. 09:25
Megirom most, mert elfelejtem.
Hogy a fenebe lehet minden reggel furodni? Nem tusolni, furodni. Felkelni es 20 percen keresztul pancsolni. Most vagy az tortenik minden reggel, hogy en vagyok felalomban es csak en erzekelem hosszu idonek azt, amig a lakotarsam furdik, vagy tenyleg ugy van. Ehhez hozza kell tenni, hogy a furdon keresztul lehet kimenni a szobambol, valamint, hogy minden egyes hangot hallok. Illetve, hogy en nem fel nyolcra mennek dolgozni, hanem kb. addig szeretnek aludni. Mondjuk jo hulye vagyok en is, mert estenkent altalaban elhiszem, hogy fel fogok tudni kelni 6-kor es akkor 7-kor mar vidaman kopacsolnek idebent a billentyuzeten.
Amikor tenyleg felkeltem, megettem a tegnap rendelt kaja maradekat, illetve aztan a felet kidobtam, mert az nem fitnessz. Meg szar ize is volt mar. Ittam egy bogre teat. Na ezt nem kellett volna. Gondolom egy konnyed hat napos ivas is hozzajarul ahhoz, hogy ha kutya lennek sok fuvet kellene ennem. Igy meg valami agyonreklamozott joghurtot, de az biztos, hogy a tea reggel, hidegen nem tartozik bele az ajanlott dolgokba. Majd talan ket het mulva.  Egeszen a Keleti palyaudvarig pislogtam egyre surubben, aztan ott leszallas, rohanas. Olyan gondolatok jutottak eszembe, hogy hogyan fogom kibirni internet nelkul, ha baj lesz es el kell koltoznom valami vilagvege faluba, ahol senki nem ismer. Kierek a felszinre, megpillantom az elso intezmenyt, amire szuksegem volt, berohanok, szaz fityfiritty. Bent ul egy 30 kilos no, szemuvegben, olyan szigorral a szajan, mintha a vatikani leveltarban eppen most kapott volna rajta, hogy a tiltott reszleg fele osonok. A hely egy szoval. Undorito. Ugy ugy rontottam be, mint ahogy Zrinyi ki. Mondjuk arany nem volt nalam, de embert olni tudtam volna. Erre baszki korbenezek. Es lett jujj. Mert negy ajto. Ketto beszigszalagozva. Egyben egy ember nyog. A negyedikre szigoru Times New Aluljaros bold betutipussal, 100-as betumerettel szigoruan felvesve, hogy "szemelyzeti wc". Ahogy ott tiprodtam, bejott az oreg holgy es elkezd kiabalni, hogy "mit forgolodik itt, gyorsan befele, csak ugy kattog a szamlalo". Mert valami szamlalo volt az ajtonal es beleert a hadzsizsakom. Tobbszor. Felkialtasaval parhuzamosan lokott be a wc-be, ami nem volt tiszta, hanem mocskos. Valamint nem lehetett becsukni az ajtot. Nem reszleteznem, de nem kivanom az ellensegeimnek sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr96205653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása