Kedves Anyu!

 2008.02.14. 18:54
Reggel korán keltem és megettem a finom reggelit, amit idekészítettél. Kicsit sajnálom, hogy éjjel megetted a lecsót, amit magamnak csináltam, de azt mondtad, hogy kell az energia a kistestvéremnek, aki nemsokára érkezik. Nagyon várom már. Sajnos éjjel nagyon sokáig csináltad a dolgodat, így mikor felkeltem, még aludtál. A konyhában láttam a nyomaidat. Voltam isiben is, hazafelé meg olvastam. Hazajöttem és láttam, hogy megint ittál a kedvenc poharadból, mert volt benne még víz. Ennek azért örültem, mert kiborítottam és tiszta víz lett minden, ami olyan játékos dolog. Ekkor sokszor eszembe jutott a nagymama. Aztán csináltam magamnak egy rántottát. Előtte még elmosogattam, mert este már nem volt rá időd. Tudom, hogy nem büntetsz meg, ha összekoszolok valamit, mert a sütő és az összes konyhai dolog úszott az olajban utánad is. Szeretem, hogy nem engeded, hogy búrában éljek és kihívások elé állítassz. Imádom erőkifejtéssel levakarni sütésed maradékát a serpenyőről. Még valamit hadd mondjak el anyu. Tamás! A faszodat kiverem drótkoronggal. Meg sajtreszelővel.

Balika

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr36339433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.S. · http://marlablogja.blogol.hu 2008.02.14. 19:48:29

:D :D :D
Élettársi viszonyt folytattok, ez most már hivatalos! :)

M.S. · http://marlablogja.blogol.hu 2008.02.14. 20:35:00

Majd átnézem a pszicho.jegyzetemet a tagadásról, és értesítelek az eredményről.

stukker 2008.02.14. 23:04:01

Szívesen fiam. én is szeretlek. Mind azért csináltam mert sose mosogatsz. A lakás kurvája vagy.Se több se kevesebb.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.02.14. 23:09:44

Anyjuk.
Megyek haza Olaszbó, szombat este otthon vagyok. Ha a gyerektő megin azt hallom, hogy mosogatnia kölött, kurvára megverlek kamionos kártyában.
süti beállítások módosítása