Fekvőhelyet

 2008.02.27. 23:27
Vasárnap hajnalban minden olvasónkat szeretettel vár kis kommunánk bútort pakolni. Jelentkezéseket kommentben várom. Ezen kívül, aki tud szerezni nekem egy franciaágyat, az kap egy pirospontot. Tudom, hogy a szimpla ágy olcsóbb, de gondolni kell Andrásra is, hogy hétvégente nagy kényelemben tudjon szekszuálni. Bár remélem ezt az új albiban megoldja a saját ágyán. Meg az is fontos, hogy amikor hazaérek a bányából fáradtan, akkor hasraeshessek egy szép nagy ágyon és összenyálazhassam a párnám.
Ha tudnám, hogy nem csak egy évig fogok ott lakni, vagy esetleg kettőig, akkor még lehet, hogy hajlandó lennék nagyobb összeget befeketetni egy ágyba, de baszki. 80 ropi? Meg 50? Egy ágyról van szó, nem egy NASA műholdról. Bár azt hiszem az árakat tekintve egyedül csak a szeszek árfolyamával vagyok tisztában. Tegnap pl. gondoltam, hogy veszek egy tejet. Azt feltételeztem, hogy a tej alapvető dolog, csak nem lehet drága. Oszt a faszt nem. Majdnem hanyattestem a boltban. Azt hiszem szereznem kell egy idegenvezetőt ehhez a világhoz. Vagy valakit, aki minden ilyet elrejt előlem. Odaadom rá a pénzt, legyen meg minden és ne tudjam, hogy egy kiflit 40 Ft-ért is lehet kapni. Jövő héten meg ágy hiányában nomád leszek Pesten.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr53357491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.S. · http://marlablogja.blogol.hu 2008.02.28. 00:07:32

Én szívesen segítenék, de maximum 10 kilót tudok megemelni, azt is csak nyögve:D
Értékeld a szándékom!
Szerezz ágyat, mert anélkül nem lehet ágyasod sem, és úgy nem élet az élet:)

Tomika 2008.02.28. 12:59:04

Sajnos nem tudok menni én sem, mert akkor megy a walker a texasi kopó amit a világért sem hagynék ki. De talán majd legközelebb tudok menni. Remélem megértitek.
puszi

SzIsZo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.02.29. 13:38:37

Dejóóóóóó ez a "cecca" :)
Ezt hogy tetted oda??

jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.02.29. 22:40:34

Én nem azért nem megyek, mert vasárnap Szegeden leszek, és a Heisenberg-féle bizonytalansági reláció alapján sem lehetnék egyidejűleg nálad, hanem mert szimplán utálok ágyat pakolni, duplán meg pláne. Együttérzően fogok gondolni rátok az összenyálazott kispárnám gondoskodó oltalmából.
süti beállítások módosítása