New world order

 2008.04.01. 15:59
Tegnap éjjel volt egy meetingem Tamással a konyhában, ahol az új albérleti stratégiát mutattam be neki egy rövid prezentáció keretein belül. Az albi új portfóliója tartalmazza a reggeli ébredést és az esti fekvést. Ezek még csak körvonalazott célok és meetingen részt vevő két szorosan együtt működő ágazaton kivül a harmadik, lazábban kapcsolódó  ágazatnak is be fogjuk mutatni. Az egyelőre operativ tervezés-stratégiai tervezés fázisban járó projekt arra épül, hogy sikerül a megfelelő motivációt biztositani minden érdekeltnek. Nekem, hogy tudok aludni, Tamásnak pedig, hogy nem csinálja ki magát az állandó éjszakázásokkal és a napi negyven kávéval.

Tegnap annyira felbuzdultam, hogy ma töröltem a májvip, hi5, májszpész, májkutyafaszatudjamilyen fiókjaimat is. Mintha fellélegeztem volna.

Munkamorál tekintetében elképesztő javulást értem el. Ez is csak a msn hiányának köszönhető.

Ezen kivül megtettem egy pár olyan dolgot, amit már nagyon régen kellett volna. Most kicsit jobb. Nem sokkal, mert igy is embereket bántottam meg, de remélem, hogy minden tisztább. Holnaptól kicsit kevesebbet kell majd hazudnom, mert meg tudtam tenni ezeket a dolgokat. Ráadásul sokkal kevesebbet kell hazudnom saját magamnak. Élmény. Most pedig elmegyek pengetőt venni és szigorúan fejhallgatóban (a másik üzletág ugye) hazazúzok Szatriáni Jóskától megtanulni a... igazából tökmindegy melyik számát.

Címkék: gondolkozós csak a napom albis

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr45406726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziszo 2008.04.02. 21:06:48

Furcsa, hogy Te is pont most érzed ezt.
Mályvipről, én is egyik nap töröltem magam, mert már annnnnnyira idegesített, és olyan feleslegesnek találtam.
süti beállítások módosítása