Sütésfőzés

 2008.04.13. 13:34
Tegnap aggodalmas arccal keltem, mert az összes előrejelzés (valamint apám) rossz időt jósolt szombatra és rossz időben nem annyira élvezetes a kerti bográcsozás. Amikor felhívtam a Sanyit, hogy mégis jó idő van és megyünk -e húst venni, akkor kiderült, hogy egyikünk sem mer autóba ülni. Én még reggel konkrétan acetont lehelltem és gondolom, hogy a rend szigorú őrei ennek nem örültek volna. De azért bátor voltam és összeszedtem Tamást a körforgalomnál és elgurultunk Sanyihoz. Sanyi a dudálásra úgy rontott elő a házból, mint egy nagyon beamfetaminozott kötött pulcsis Betmen. Elmentünk a henteshő. Előtte megtárgyaltuk, hogy mit vegyünk. Megkérdeztem Sacát, hogy a tehénnek melyik részét vesszük meg a pörkölthöz. Tanult kollégám kijelentette, hogy szerinte a húsát. Így cselekedtünk.
Megvettük a döglött tehenet, sütöttünk. Tamás az egész rendezvény alatt egy női napszemüvegben ült, amitől úgy nézett ki, mint egy drogos rocksztár. Rengeteg Dolly Rollt, Csók és Cherryt valamint Dídzsébobót és Tuánlimitidet hallgattunk. Ezeket konferáltam is. Selypítve, mint a Hamvai Pídzsí. Tüzess ritmusssok. Hiába vettünk nagy mennyiségű sört, nem sikerült megfelelő módon betoszódni senkinek. Ezért elkezdtünk nagy mennyiségű vadászt inni. Az sem segített. Ekkor a bizsom nevű játékhoz folyamodtunk. ez már majdnem meghozta a kívánt hatást. Objektíven végiggondolva, takonyrészeg volt mindenki. De azért lelkesen dobáltuk a kockát és ittük az italokat.
Nem sokkal később elérkezett a fél kilenc, amikor elindultunk a kertből. Volt aki a Kávéházba, volt aki meg máshová koncertre. Mi a máshová koncertre csoportba tartoztunk, Árpival és Pankával. A koncerten csodásan éreztük magunkat, ezt segítette a hátizsáknyi szesz is, amit magunkkal vittünk.
Elmentünk a kávéházba. Itt már teljesen káoszba fordult nekem a dolog. Azt hiszem rossz voltam. Károly esett-kelt, mint a betlehemes gyerekek, volt amikor közben pisilt is, szerelmi tanácsokat osztott (szopd le, abból baj nem lehet) ésatöbbi. Én kultúráltan iddogáltam és egyáltalán nem kultúráltan viselkedtem lányokkal. Pankát meg ott is hagytam, amiért ő mérges lett én meg lelkiismeretfurdalásos, de csak vasárnap reggel.
Vasárnap lelkizős, napfürdőzős stégenülést terveztünk, ehelyett 9-ig söröztünk Gabóval, Tomival... Már nem is csodálkozom. Az a baj, h mindig találunk indokot inni. Csütörtökön ZP nyitóbuli...

Címkék: kávé koncert zenés részegek megőrülés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr3423610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása