Miért van ilyen hideg?

 2008.04.17. 08:49
Ma reggel megint olyan kurva hideg volt, amikor felkeltem, mint annak a rendje. Miért van tél április közepén? Tegnap is sapkában kellett mászkálnom reggel. Sapkában. Mint egy óvodás. De ha egyszer fázik a fejem. Ma csak azért sem vettem fel.

Tegnap voltam könyvesboltban. Elhoztam a megrendelt könyveimet. Ezek mellé az a kivételes szerencse ért, hogy nem akart elütni egyetlen autó sem. Ezt azzal kárpótolta az élet, hogy pont a buszon kellett elfogynia a bötünek az egyik könyvemből. Akkor ilyenkor pánikszerűen bele kell nyúlni a táskámba és elővenni egy újabbat. Közben lehetőleg stabilan kell állni, mert kapaszkodni meglehetősen nehéz. Azonban a BKV szörf veszélyes sport, szóval elnézést mindenkitől, akire majdnem ráestem, rátapostam és hasonlók. Csak megértik, hogy majdnem három percre könyv nélkül maradtam volna Budapesten, tömegközlekedési eszközön. Nem birom elviselni ezt az irdatlan mennyiségű embert.
Rájöttem, hogy ez az internetes könyvrendelés nagyon jó dolog. De aztán arra is rájöttem, hogy bemenni egy könyvesboltba még jobb. Ott meg lehet érinteni, lehet érezni az illatukat, megsimogatni a gerincüket, vágyni rájuk, aztán mosolyogva mégsem venni meg és végül a kiválasztott keveseket nagyon boldogan beletenni egy kosárba.

Voltam tegnap szaladni is. Eljött velem az Albi SC másik két sportolója, a kenyai Gratomi és lengyel származású Bndrska. Kenyai futónk harminc kilójával sokat vert a mezőnyre és szerinte nagyon hasznos volt a futás, mert kiderült, hogy még nyugodtan vedelhet és cigizhet évekig, mert jó kondiban van. Bndrska és jómagam már nem viseltük ennyire könnyen a megterhelést, András agyérgörccsel szállitotta át magát a csajához, én meg csak elfáradtam, de nagyon. Akartunk menni sört inni is, de aztán mégsem. Majd ma. ZP-be ki jön?

Címkék: budapest albis olvasós sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr38429428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.04.17. 09:38:35

Azért ugye, hogy az más, és milyen jó sóvárogni a polc előtt...
ZP adott:D

stukker 2008.04.17. 11:01:49

Ídesanyukád a kenyai vazze.:)izmos vagyok é!Remek kondiba vagyok, ma jól fog menni az ivás.:)
süti beállítások módosítása