Eseménytelen péntek

 2008.04.19. 13:42
Tegnap CliffBárnszra ittuk magunkat. Avionos tetkó, alattomi, 4-kor hazaérkezés, kivételesen emlékszem a bulira is, KeleRobi talaj, egy fiatalember szerintem utál, nyertem egy fogadáson 10 ropit a Pankától. Valamint Zsofóról van egy fényképem, amin úgy fekszik a földön, mint egy batyu. Egy nagyon részeg batyu. Kézfejemen letörölhetetlenül virít az "üssé" felirat, valamint jobb kezemen a Panka művésznő által készített "I szív popsi".

Everyone's eyes are blue :)

Címkék: kávé részegek

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr1432662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.04.19. 21:47:23

Jajj Mesti!Ez tiszta ciki:(

Andris 2008.04.20. 12:13:33

Relélem lesz bejegyzés az eseménytelen szombatról is:) Most keltem, elszívtam 1 cigit, amit nem kellett volna, mert majdnem hánytam. És bár tegnap este egész jót zenéltünk, de csak Dr. Kemény Viktorral sikerült 1 ágyban aludni. Hol vannak a grupie-k?
süti beállítások módosítása