Rettenet

 2008.06.11. 20:15
Ma történt először, hogy szó szerint halálfélelmem lett az utcán olvasástól. Nem akarom bő lére ereszteni, de majdnem összeszartam magam. Baktattam hazafelé a bányából, mert már megraktam az összes csillét és belemélyedtem egy könyvbe. Gyakorlatilag a szememen kívül az összes érzékszervem visszaállt standby-ba, egyedül a vegetatív funkciók maradtak. Valahogy mégis észrevehettem, hogy tőlem kb. fél méterre egy iszonyatos sebességgel száguldó biciklis helyezkedik el. Sajnos pontosan velem szemben. Eltelt 3 pikoszekundom. Felvettem a Kurvára megijedt orángután pózt, ami az ilyen esetekben rendkívül hasznos. Ezek után az agyam a másodperc törtrésze alatt magától cselekedett. Hamarabb, mint ahogy végiggondolhattam volna, ki is mondtam a varázsszót. Éreztem, hogy a valóság szövetei megrándulnak és mind a három dimenzió csavarodik egyet, ahogy a mágia átnyúlik ebbe a dimenzióba a számat elhagyó szótagok nyomán: "A picsába".

Egy jó méteres oldalra ugrás után, heveny szívdobogást és iszonytató örömöt éreztem, hogy ezt is megúsztam. Kellene valami szenzor. Vagy egy olvasó-vezető kutya.

Címkék: budapest vicces olvasós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr73515306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerti 2008.06.12. 18:43:59

ááá, ez semmi! nekem biciklizés közben belém jött egy kiscsávó frontálisan. Tök szép lila vagyok megint. Azéé Te jobban jártál:D

Sziszo 2008.06.12. 20:21:19

A könyvekre rá kéne írni gyászkeretbe: "Vigyázat az olvasás halált okozhat, a tevékenységet kérjük kizárólag otthon, egyedül egy kanapéban elvégezni!" ---> így nem lenne baj, bár otthon meg rádszakadhat a csillár is ennyi erővel :)
süti beállítások módosítása