Samba

 2008.07.28. 09:16

Tájékoztatásul közlöm, hogy a hétvégén nem rúgtam be. Pénteken édesanyámnál voltam. Ennek külön azért örülök, mert sokat trécseltünk, valamint igy megúsztam a rendőri látogatást, a szombati iszonyatos fejfájást, a hányást, a pesti éjszakában való céltalan kóborlást, agyam felbaszását és soksok jó magyar kincs elköltését. Meg megkóstoltam valami áfonyapálinkát. Szombaton állitólag spicces voltam, de semmi különös.

Viszont szombaton szambáztam szobámban. Direkt kihagytam az a betűt, igy szebben alliterál. Vagy a Szobámban szambáztam szombaton. A szamba végeztével az ágyra hajitottam egy kecses mozdulattal a kezemben levő rumbatököt és. És ráesett a majdnem kéthetes telefonomra, amit még efottra se vittem úgy szeretem. Széttörött a kijelzője. Felhivtam a nagybátyámat, hogy lehet -e rá rendelni másikat. Azt mondta, hogy lehet, de azért megkérdezte, hogy mi baja. Mondtam, hogy ráesett egy rumbatök. Majdnem megfulladt a röhögéstől. Legalább estem volna rá én részegen. Az kevésbé lett volna abszurdabb.

Összetört a kijelző, mert ráesett egy rumbatök. Tök mindennapi.

Címkék: vicces zenés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr98588941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.07.28. 09:49:22

Béééénaaaaaa Béééélaaaaa! De sztorinak jó:)

Sziszo 2008.07.28. 09:58:07

TÖK vicces :)
süti beállítások módosítása