Csontszerű valami a takonyban

 2008.08.04. 13:01

Mármint porcinkula. Hehh. Pénteken AuerZolival találkozós, Dudi poharatmegevős, úgyivós, újolcsóhelytalálós, ottnagyonbebaszós, barátait utána már leszarós, barátai közben a kávéban nagyonbebaszós, észnélkültekilázós, kávébólmenekülős, pletykafészekbemenős, okosan diszkótáncolós, észnélkültelefonálós, orditós, dizsének buzi vagy mondós, ezért majdnem összeverős, Lacika állitólag megijedős, Radó söröskorsóba pisálós, szemüveglevevős, ismeretlenekkel lelkizős, más nyomorát hallgatós, félmondatot sem felfogós, közben mellek bámulós, hazataxizós, Lacikát hazavivős (házunk előtt térgyepölve okádós), jó hangosan kussoljálmárbazdmeg mondós, Lacika kertet összeokádós napom volt.

Szombaton bevittem Lászlót a Yamaha traffikba dolgozni. Útközben majdnem összetörtem az autót. Ennek nem örültem. Ha megállit egy rendőr, tuti, hogy a helyszinen tarkón lő. Meg Lacikát is. Vagy öt év villamosszék. Voltam Ginánál a teaházban is, meg Kareszéknál, aholis Panka babázott. Utána voltam szörfben trécselni, délután meg próbálni. Próbán megjelent Sándor egy nagy szatyor borral. Megbeszéltünk mindenféle okos dolgot, majd Ákos azzal zárta az egyórás monológját a testkontrollról, meg egészséges életmódról, hogy közölte, hogy ma bebaszik, mint a szar. Aztán igy is lett. Meglepő fordulat. Az eső elmosta az esti Wamp koncertet. Gábor szerint a Tatai Funky Egyesület hétfő este fekete karszalagos, emlékezős fáklyás menetet tart. A kávéból pont időben mentem el, hogy ne kelljen találkoznom azokkal, akikkel nem akartam. Vasárnap meg rohangásztam délelőtt, délután átugrottam Róna kisasszonyért Komáromba. Aztán tulajdonképpen igy meg is úsztam a pakolást, meg egy év óta először tudtunk újra találkozni, aminek nagyon örültem. Koncerteztünk is, de nem volt valami emlékezetes. Utána meg betoszcsi. Most meg olyan rosszul vagyok, mint egyszer. Lehet, hogy elmegyek szabadságra. De ahhoz most dolgozni kellene. Nyikkpakkpakk.

Címkék: kávé koncert zenés részegek megőrülés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr68599816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.08.04. 20:32:21

De hööölllye vagy. Ez a kis szóvicc majdnem olyan jó volt, mint a kenesés.
süti beállítások módosítása