Cserfott

 2008.08.11. 10:18

Szerdán hazajöttem Tatára wellneszkedni. Ez olyan jól sikerült, hogy tulajdonképpen három napig csak aludtam, meg ettem. Gitározni is akartam, de alvás közben relative szarabbul megy, meg nem volt pengetőm. Sémonmi. Pénteken bementem Tatára autómobillal, csak a kocsit otthon hagytam, aztán valahogy betoszódtam. A vége az lett, hogy most kivételesen nem a pletykában kötöttünk ki, hanem a Pikantóban, ahol pont vége lett a bulinak, amire odaértem. A szombat reggel meglepett egy kicsit. Először is egy agyfájással, másodszor pedig azzal, hogy körbetekintve a szobámban le kellett vonnom a szomorú tanulságot, hogy részeg voltam. Ugyanis ruhában feküdtem keresztben az ágyon, mint egy agyontaposott lomha földi béka és az összes villany égett a szobában. Rossz jel. Szombaton délután ugyanis mennem kellett iszogatni Lászlóék tatabányai rencsére. Esett az eső is. De csak kicsit. László olyan kedves házigazda, hogy mindig vesz sok italt, meg ételt is. Az első sört kb. másfél óra alatt sikerült elfogyasztanom. Közben néha kevergettem a pörköltet, meg trécseltünk. Délután öt-hat óra felé elkezdődött a diszkotansz. Aztán hajnalig hardkór rövidezés. Közben volt mindenféle már-már szokásosnak nevezhető firkálás, italozás, disznólkodás. Azért kettőt kiemelnék. Vagy lehet, hogy több lesz. A személyes kedvencem nem az este hőse, Colin, hanem virágszálunk, a baji Armstrong. Most kocsival jött. Illetve hozták. Ennek örömére éjjel a homlokán hatalmas X-szel és a dekoltázsában pedig egy "mindenkié vagyok" felirattal tobzódott. Bár azt is közölte, hogy ő nem részeg, maximum spicces. Colin. A másik világbajnok. Kolin valamin felhúzta magát és rettentő felelősségtudattal elment a két és fél hete édesapától kapott autójával autózni. Szigor. Mondanom sem kell, hogy nem Kolinról mintázták volna a józanság szobrát. Kolin ezek után széttört egy fát, egy villanyoszlopot, valamin ezek után offród versenyt rendezett magának és elhagyta a kocsiját. Hogy a faszomba lehet elhagyni egy kocsit? Mondjuk én mikor visszaért a szerettei helyében agyon is vertem volna, hogy hogy lehet ennyire hülye. Mint amikor a kisgyerek rosszalkodik és az anyja még el is veri a seggét, annyira megijed. Igaz, ami igaz akkora fennakadást nem okozott a történet a buliban, mert ettől még Bence nyugodtan üvöltött, hogy ő szereti a sört (75/perc sebességgel) valamint a társaság nagy része észre sem vette a motorsport eme történelmi pillanatát, amikor az oroszlányi hovatűnt DémonHill Kolin Mekkré beállitott.

Ja, Kareszt Lackó lerántotta a lépcsőn fejjel előre. Mondanom sem kell, hogy semmi baja nem lett. Ez azután volt, amiután lefingotta a hugomat. Állitólag azért mert térddel beleugrottam a hasába. De szerintem nem ugráltam. Okosan kifestettük egymást kiscicának és elmentünk aludni. Miközben Bence orditott, hogy a, szereti a sört b, zekkvájld. Na hirtelen ennyi.

Címkék: kávé részegek megőrülés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr54610364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.08.11. 11:55:59

És NAGYON FINOM EZ A SÖR. És üvölt bele a sörös korsóba még reggel 5-kor is. Azért elég tűrhető is buláj kerekedett ahhoz képest, hogy Te nem bírod, nem megy már Neked az italozás:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.08.11. 12:52:56

Tudom, csak picsáskodom. Azért még valahogy csak kihúzok pár ilyesmit :) Örülök, ha jól érezted Magad :)

Gina 2008.08.11. 13:41:15

Én nagyon:)

tt 2008.08.11. 16:47:14

a következő buli elején (amire maximum 5 év múlva megyek el) mindenkit megmotozok, felkutatom az egész területet, és addig senki egy kortyot nem iszik, amíg nem ástam el az összes filcet. meg tollat. :)

Lackóa8ból 2008.08.12. 16:04:08

mármint nem a Lackó fingotta le Bazsi hugát!
Augusztus végén mégegy ilyen mulatozás? Lesznek jelentkezők? márcsak azért ekkora a szám mert fel voltam készülve hogy csúnyán le lesz nullázva a birtok, de csodával határos módon semmi! semmi kár! (na jó egy tütü minusz:) de ez most nem a Stukker volt!) Ezóton szeretném megdicsérni Tamást, hogy ügyes fiú volt! de mondjuk a sapimat nem kellett volna elajándékozni holmi punkoknak!

Gina 2008.08.12. 20:20:53

Disznók elé a gyöngyöt...:)
süti beállítások módosítása