Káció

 2008.08.22. 09:23

Kedves gyerekek. Hadd ne írjam le, hogy kedden szórakoztunk, meg hogy külön ordítozós műsorszám volt a hazamenetel ("ülj be a taxiba - haggyáhaddigyakmég"). Megnyugtatásomra Imre közölte csütörtük délben, hogy picit gyengélkedett ő is szerdán. A válogatott nem tétlenkedett a munkaszüneti napokon sem. Azt viszont hadd említsem meg, hogy a jó kurva anyját a budapestnek, meg ennek a 2 milliónyi lélektelen, önző köcsögnek (tisztelet a kivételnek), akik nem engedtek leszállni a piros hetesről a keletinél, hanem csak jöttek fel. Aztán mikor elindultam lefelé, addigra már sípolt is a busz. Már majdnem lent voltam, amikor suhhhh. Odacsukta a fejem. Mint a rajzfilmekben. Legalább röhögtek volna ki. De semmi. A buszvezető lefosta, hogy az arcom kint van, a többi részem meg bent. Az utasok szintén. Akik miatt nem tudtam leszállni, azok szintén. Majd miután berántottam a pofimat, elmondtam magamban 74 000 válogatott káromkodást és csúnyán is néztem. Ezután megismételtem ugyanezt, nagy szigorral leszálltam a Blahán és roppant bőszen cigarettáztam. Utána meg illedelmesen megvártam a buszomat.

Szóval csak annyit szerettem volna írni, hogy a következő napokban meglátogatok pár helyet itt a szomszédban. Barcelona tulajdonképpen Budapest elővárosa. Csak egyszerűen átsétálunk. Scottie doesn't know és majd szeptemben 5 körül jövök. Jók legyetek.

Címkék: budapest nyaralás

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr30627216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andris 2008.08.22. 10:15:10

Sajnos azt kell mondjam igazad van Budapesttel kapcsolatban. Mocsok egy kultúrája van ennek a városnak. Illetve nincs... Jó Barcelonát, gyönyörű hely! Egyél sok cream a catalana-t:)

magoca szépe kommentál 2008.08.23. 07:30:21

nagyon jó kis vakációt a csapatnak!:-)
süti beállítások módosítása