Fur TV

 2008.10.26. 23:48

Akos most mutatta, hogy van ilyen. Youtube - Fur TV channel. Egy kis izelito. Visitottam.

Ja a hetvegem kellemesen telt, kiderult, hogy egy erkolcsi nulla vagyok, aki amellett, hogy valoszinuleg alkoholista, tokeletesen alkalmatlan majdnem mindenre. Mondjuk inni szepen tudok.

Azert ezen a videon beszartam. Ma meg egesz nap itthon ultem, az msn-t vertem es kozben amerikai tinifilmeket neztem.

 

Címkék: vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr10733525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B · http://bellatrix.blogol.hu 2008.10.27. 22:41:50

MSN miatt továbbra is tabbe. :P

Amúgy legalább tudod miben vagy jó.
süti beállítások módosítása