Fitnessz

 2008.11.03. 10:00

Az elet, ero, egeszseg jegyeben megint egesz ejjel csak forgolodtam, aztan 5 ora fele feladtam es felkeltem. Gondoltam, hogy a hetfo idealis nap a mindenfele egeszseges eletmod kialakitasahoz. Sajnos azonban az otthoni huto meglehetosen szereny mennyisegben tartalmaz gyumolcsot, zsirszegeny eteleket es joghurtot. Ellenben sok a majkrem es kolbasz. Meg aztan kaveztam is, ami szinten kifejezetten egeszseges, meregtelenito es cigarettaztam nagy nyugalomban.

Viszont. Ma megyek szobabiciklit venni. A fonokom szerint baromsag, mert fogas lesz belole nagyon hamar. Majd meglatjuk. Meg jelentkeztem reggel squasholni. Lesz valami ceges squash szakkor, vagy mi.

Tamassal reggel a vonaton kitalaltuk, hogy az eletunk mar szinte egy mini Dallas. Kozos egyetertesben megallapodtunk, hogy en vagy Dzsoki. Vagy, ha masik oldalt nezunk, akkor  Tintas Barnsz. Tamas mindenkeppen Rej Krebsz, mert maganyos farkas es szeretetremelto. Persze mikor agyon akar verni mindenkit, akkor nem, de hat Rej mar csak ilyen indulatos. Karcsika a Bobby, mert megeszik a nok, elsosorban most Barnsz (jomagam) huga, Pamela. Aki Zsofi. Tovabb nem bonyolitanam, de sok analogiat lehet talalni. Csak mi nem iszunk annyit.

Címkék: tévé vicces sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr30746952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugedli 2008.11.03. 10:10:57

Király,imádok Pamela lenni.:D

Hugedli 2008.11.03. 10:13:06

Amúgy is szerelmes voltam kicsinek a Bobbyba,meg a Lilás is:D

Gina 2008.11.03. 10:57:48

Szamantaaaaaaaaaaa!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.11.03. 11:53:20

Szamanta, na jo, akkor meg megfelelo Dzsokit kell talalni :)

Hugedli 2008.11.03. 12:08:20

Mondjuk Dzsokinak sztem jó lenne az Ákos.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.11.03. 13:17:25

Ja, de akkor meg kellene vetnie Szamantat es engem (mint Kliffet). Problemas.

Gina 2008.11.03. 20:43:35

A Tintás Bárnsz nem a Kliff, hanem az apja. Most akkor melyik vagy? És én nem akarom Ákost Dzsokinak. De lehetne Szamanta valamelyik haspólós pasija:D

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.11.04. 10:37:50

Ijj, valoban, nagyot hibaztam. Milyen haspolos pasi? Ezt nem is ertem :)
süti beállítások módosítása