Progresszív

 2008.11.13. 10:50

Kaptunk egy rendkívül építő kritikát. Itt. Nem azt mondom, hogy bírom, mert nem, de hát ez van. Ennek hatására megváltozott a világképem és megvilágosodtam, hogy teljesen új távlatok nyíltak meg az életemben a cikket jegyző úriember ösztönző szavai által. Mondom milyen lesz a következő lemez. Először is nagyon progresszív lesz. Annyira, hogy konceptlemez lesz, amit már a címe is el fog árulni: Janus Pannonius latin versei a második világháború és a web2.0 tükrében. Ez lesz. Kizárólag tradícionális busman zenészek fogják felkarattyolni a szövegeket, amik szintén annyira progresszívek lesznek, hogy nem kaptok majd szikrát. Pl.

"Piros csizmám a holdból eszik, zsákol a mennyei ebihal,

Ezüst körén hajnal hasad, a blogomban nincsen komment.

Viszont Mátyás jó király volt, anyukám ma gombát főzött,

Világíts a száddal édes, imádlak én Téged itt bent."

Zeneileg kicsit eltávolodunk a klasszikus harmóniavezetéstól, elsősorban tiszta egész hangos skálákból fognak állni a dalok, mert az könnyen emészthető és dúdolható. Kicsit felhúztam magam na. Ha már zenélek és jól érzem magam és tudom, hogy az életben nem leszek se rokksztár, se semmi ilyesmi, nem is érdekel és rengeteg pénzt beleölök, akkor hadd csináljak már olyat, amitől jól érzem magam másik két emberrel. Két BARÁTOMMAL. Ettől már megéri. De mocskolódni, kérem?  Szánalom.

Ja, köcsög hippik! :D

Címkék: szomorú zenés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr31766683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugedli 2008.11.13. 10:59:58

Hörr hörr...

Gina 2008.11.13. 11:10:00

Paraszt. Én most azért is meghallgatom. Bírod te a kritikát, de ez köpködés. Mi baja? Valamelyikőtök megdugta a nőjét? Na mindegy.
Fontosabb, hogy VANNAK ÉKEZETEK!!!! :)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.11.13. 11:54:21

Külön Rád való tekintettel :) és köszi...

stukker 2008.11.13. 14:03:11

Én visítottam rajta. Sztem kurva jó.:D Mintha én fikáználak titeket részegen.:) Egyébként tényleg rágalom, és nő írta, valószínű vmelyikötök elintézte már két feles között.
Ne adjátok fel légyszi!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Maradjatok együtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lesz még jobb is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fel a fejjel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D

Anikó 2008.11.13. 16:42:22

Cöhh.... Na! Hmm...Erre most mit is írjak??? oO
Szívesen leülnék az illetővel egy vita estre, és elbeszélgetnék vele az élet nagy dolgairól Lehet még meg is ütném :D Csak a progresszív gyerekek :DD

Andris 2008.11.13. 16:45:19

Nekem a tatu az egyik kedvencem, tehát elfogult vagyok. Amúgy meg a márta alex férfi:D de ez úton üzenem neki, hogy **** ** * ******! A másik dolog, amit ez a fantasztikus zenei előélettel megáldott ifjú bölcsész előhoz, hogy ma az Anti fuckin' klubbok szekere megy. Tessék itt egy kis ízelítő ebből: pavelancsika.blogspot.com/2008/02/anti-fitness-club-mg-vr-rnk-ez-fld.html
Ez természetesen nem közhelyes, és egyszerű, hanem művészi. Mert az, hogy szétbasszuk a Földet teljesen új, és előtte még senki sem írta vagy énekelte meg. A bálnák is köszönik jól vannak. A másik az alvinos hasonlítgatás. A szerző szavaiból úgy érzékelem, hogy ő nagy alvin fan lehet. Valamilyen perverzió folytán én letöltöm még ma is az összes alvint, meg koncertre is el szoktam menni. Namármost az alvin az a zenekar, akinek az elmúlt 5-6 év koncerttevékenysége semmi újat nem tudott felmutatni. Ugyanazok a klisés előadásmódok, ugyanazok a szövegek és teljesen hasonló számok. Egy tatura már színpadi felvezetések miatt érdemes elmenni:)

Gerti 2008.11.13. 18:11:26

Az lehet, hogy két különböző lemezről lenne szó? Ez a MA. akkkkkkora egy tajparaszt, hogy még a tejbegríz is kiesett a számból a csodálkozástól. De az is lehet, hogy én csupán "a valamiféle botfülű és zeneileg alulművelt tinédzserközönség" soraiba tartozom, és nem tudom normálisan megítélni a helyzetet. Kíváncsi lennék erre az alexocskára élőben is. Nem tudok elsülni rajta... pussz

m0rrI$ 2008.11.13. 21:48:32

Megnéztem én is ezt a pár sor "kritikát", hm.....EZ MEG VAN ŐRÜLVE A FASZÉR' !
Teljesen hülyeséget ír.
Az Alvint meg nem szeretem.
:D

Gergoo · http://www.avion.hu 2008.11.13. 23:46:06

Szánalmas ez az ember aki ezt a kritikát írta! Ki a f****-nak kell még egy antifitneszhuligansz!! Nekem nem az biztos. Jó a Tatu és maraggyatok együtt :D Ja és a szövegetek sokkal jobb mint az Alviné és zúzni is jól szoktatok, akkor meg a metálos kisszivem örűl...mégha nem is metált játszotok :)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.11.14. 09:49:32

Mindenkinek köszi. Puszi is! Megpromisz, együtt maradunk, meg minden :D

Szincsu 2008.11.14. 18:42:59

Én már leírtam a véleményemet a zene.hu-ra szóval ide már nem fogok semmi eszmefuttatást írni. :)
Le kell szarni ezt a barmot!
Mi szeretünk titeket és ez a lényeg! :)

acélos 2008.11.16. 10:27:36

elolvastam a kritikát.
kíváncsi vagyok, hogy mi az a zene, ami tetszik ennek a komának...

B 2008.11.23. 14:22:39

maximal riszpekt
süti beállítások módosítása