Ekezettelen

 2008.11.27. 16:00

 Bocs Gina, lusta vagyok ekezettel irni itthon. Tegnap nem voltam dolgozni. Nem tudom emlitettem a hetveget. Ja, emlitettem. De akkor most mar nem fogom. Ma sem voltam dolgozni. Holnap sem megyek. Holnap ugyanis kivizsgalasra kell mennem. Edesanyam ugy hatarozott, hogy el kell mennem vervetelre illetve tudoszuresre. Gondolom teljes verkep, koponyarontgen, mellkascete, kisrutin, nagyrutin es torakotomias talca is lesz. A legutolso alkalommal, amikor voltam, az vagy harom eve volt. Elozo este veletlenul bebasztunk es kijottek valami olyan eredmenyek majfunkciora, hogy mutter le akart tiltani a szeszrol. De gyorsan mondtam neki, hogy szesztilalom, ez a fogalom gyoker es elallt tervetol. Most kifejezetten nem ittam ma, hogy holnap ne legyen gond. Bar nyugtaval dicserjuk a napot. Na jo, nem kell am megijedni, egyebkent sem iszom hetkozben. Csak neha. Ha alkalom van. Akkor is csak szalonspiccig. Van egyebkent egy baratom, nevezzuk B. Balazsnak, akit ha jol emlekszem, az orvos tiltott el az alkoholos italok elvezetetol egy ideje. Mondanom sem kell nulla hatas. Szoval nemreg ertem haza imadott varosomba, mar le is szerveztem egy beszelgetest Tamassal. Lassan mar ugyvedet kell fogadnia az embernek es irnatnia egy 12 oldalas verszerzodest, ha a barataival akar talalkozni valamikor, amikor epp nem pentek van, mert annyira retteg mindenki attol, hogy nehogy a masik inni akarjon. Hat ezzel en is igy vagyok, csak most azt fogom kapni, hogy altalaban en vagyok a patas ordog, pedig nem is. Egyszeruen kurva jo kedvem van. Aztan innek egy sort. Csak az a baj, hogy egyet nem tudok. Ideje lenne mar felnoni a temahoz. Nem vagyok mar 16 eves, na. 

Ma egyebkent olyan jo napom volt, hogy az osszes mindenfele hianyossaga ellenere nagyon elveztem. Mostanaban egyre tobb az ilyen. Akkor is, ha felbosszantanak, ha van csajom, ha nincs, ha rosszul vagyok, ha nem, ha Pesten vagyok, ha nem. Amint megtalaltam sajat magam, ez allandosulni is fog. Csodalatos megismetelhetetlen vonasokat huz egyelore meg bizonytalan kezem az Isten altal kifeszitett csodalatos vaszonra. Ha nem lesz kesz, vagy befejeztlen marad egy resze, az akkor is az enyem. En kaptam. Hibaival minden elrontott szinevel egyutt. Es igy tokeletes.

Címkék: gondolkozós csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr81791576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mőci 2008.11.27. 17:31:42

Mestiiiii,töltsd le lécci.úgysem ihatsz,annyi időd marad minden másra:-)köszönöm!(szóltál,h emlékeztesselek..)

Gina 2008.11.27. 18:05:27

Sebaj, én meg az sms-ből spórolom ki:)

B · http://bellatrix.blogol.hu 2008.11.27. 22:55:08

Mellkascété helyett mellkascserét olvastam. Picinyt megijedtem. ^^

SÍta Rhaegar 2020.03.05. 16:04:58

:) torakotomias talca ez jo..irsz meg amugy?
süti beállítások módosítása