Először is, semmiképpen nem szabad odaállítani kipihenten, vagy felkészülten. Ebből azt szűrik le, hogy lusta vagy, rengeteg szabadidőd volt utánanézni a dolgoknak. Mindenképpen abban a ruhában kell menni, amiben aznap dolgozni voltál, hogy lássák, hogy te minden percet kihasználsz a munkahelyeden és nem mész haza átöltözni. Ezen kívül az utolsó és legfontosabb. Üljünk lazán, beszélgessünk fesztelenül, könnyed stílusban. Kezünket lehetőleg nyugtassuk az asztalon. Amennyiben a teszt megírása közben felfedezzük, hogy a kezünkön a ÜSS! felirat díszeleg alkoholosfilccel, amit nem sikerült két napi sikálással sem lemosni, ne visítsunk hangosan a röhögéstől. KÉÉÉSZVAGYOOK!

Címkék: vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr24934646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.02.10. 15:37:39

Ma reggelre mar lejott nagyjabol. De tegnap tenyleg vicces volt :D

Sziszo 2009.02.10. 17:59:37

Én hétfőn dolgoztam az alkaromon halványan díszelgő "KURVA" ill. "PIMA" feliratokkal. Kényszerből egész nap pulcsiban nyomultam :) Majd egy vásárló aranyosan figyelmeztetett, hogy valami összefogta hátul a nyakam... Nem is értem :D
Mára már én is eltüntettem a nyomokat:)
süti beállítások módosítása