Számoljunk.

 2009.02.13. 13:31

Az imént értesítettek, hogy  a diákhitel törlesztőrészletem megugrott egy picinykét. Megközelítőleg 3500 Ft-ról majdnem 21 000 Ft-ra. Ez rendben is van, mert ugye ki kell fizetni. Csak azért utánaszámoltam egy hónapnak. Van ugye az embernek telefonja, albérlete, rezsije, néha eszik, valamint van diákhitel. Ez cakkumpakk kb. 115000 Ft havonta. Amennyiben beszüntetem a telefonhasználatot, valamint az étkezést szigorúan a hétvégére korlátozom, akkor lehetséges, hogy havi mondjuk 70 000 Ft-ból ki lehetne hozni ezt a dolgot. A remek diákhiteles kalkulátor szerint kb. 60 éves koromra már vissza is fizetem a dolgot, már amennyiben nem törlesztek elő és nem néztem el valamit az adatok megadásánál. Kurvára kíváncsi lennék, hogy hogy a sátán kékvéreres pékrákfaszába tud teszem azt egy kezdő bölcsész, neadj' Isten tanár vagy valami hasonló (akiket kiröhögtek a múltkori állásbörzén az irreálisan magas 120 000 Ft nettó jövedelemigény miatt) valaha is mondjuk egy 20 négyzetméteres lakásnak csúfolt hörcsögketrecet venni. Mert én pl. esélyét nem látom, hogy meg lehessen élni ebben a tetves országban tisztességesen. Sikkasztani kell basszameg. Nagyon sokat. Mondjuk 3-4 milliárdot. Azt a fél év háziőrizetet meg végig DVD-zem, meg alszom, úgyis fáradt vagyok, a végén meg kifizetem a 2-3 millió Ft pénzbírságot. Vagy elmenni ebből az országból a picsába. És még mindig befogom a pofám, mert egészség van, a többire is van lehetőség. Valahogy megcsinálni. Kicsit álomvilágban élek azt hiszem. Kokónak van igaza. 100-150 évvel korábban kellett volna születni. Mondjuk akkor már tuti leszúrtak volna egy párbajban :)

Címkék: szomorú

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr57940961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HonelhagyoKuki 2009.02.13. 18:30:22

Megis min csodalkozol?? szerinted mikor en ott hagytam a suli akkor a 62e forintos fizetesembol hogy futotta alberletre(20+rezsi)meg utazasra meg diakhitelra meg telefonra meg egyebek?? Magyarorszag egy vicc haver!! Amugy a mulkorier oszinten bocs!!! En 350e vettem fel hat eve amit fizetgettem azert a minimummal visszafele most 430e van mar csak!!! Aki azt hiszi hogy otthon onerobol lakasra tehet szert az meg bolond es almodik!!! Megegyszer bocs!!
süti beállítások módosítása